מודד מוסמך

תשריט מדידה להסכם שיתוף

במקרים בהם ישנם מספר בעלים על מקרקעין (מגרש, קרקע, או חלקה), הרי שיש להסדיר בין כלל השותפים מגוון סוגיות משפטיות, הנוגעות לזכויותיהם, חובותיהם ואופן הניהול של המקרקעין. אחד הנושאים הראשונים והמהותיים שיש להסדיר הוא כמובן חלוקת המקרקעין, אותה מקובל להסדיר באמצעות הסכם שיתוף במקרקעין

✔️ שירותי מודד מוסמך לתשריט מדידה להסכם שיתוף!

✅ ביצוע המדידה במחיר הוגן.

✔️ הכנת תכניות מדידה ותשריט מדויק

✅ ייעוץ טלפוני עם מודד מוסמך ללא עלות.

✔️ לתשריט מדידה להסכם שיתוף במקרקעין חייגו 077-8051199

מהו הסכם שיתוף במקרקעין?

שותפויות הן דבר נפוץ ומקובל בתחומים רבים בחיים, כאשר אחד התחומים הנפוצים מביניהם הוא שותפויות במקרקעין. כאשר לקרקע מסוימת, מגרש או חלקה, ישנם מספר בעלים, הרי שישנן מספר סוגיות משפטיות הנוגעות לשותפים, שמטרתן העיקרית היא להסדיר את אופן חלוקת הנכס ולאפשר קבלת החלטות וניהול המקרקעין בצורה מסודרת ומוסכמת.

על מנת להסדיר את אותן סוגיות משפטיות, על השותפים לחתום יחדיו על הסכם שיתוף במקרקעין, המהווה פתרון משפטי יעיל ונוח בהסדרת נושאים דוגמת שיעור זכויות הבניה של כל שותף, הגדרת הפעולות השונות שניתן לבצע ללא הסכמת שאר השותפים, אופן מכירת הנכס על ידי מי מהשותפים ועוד.

המקרים הנפוצים בהם נדרש לחתום על הסכם שיתוף מקרקעין

בין המקרים הנפוצים של בעלות משותפת על מקרקעין והצורך לחתום על הסכם שיתוף מקרקעין נמצאים:

בתים דו משפחתיים

כיום, שיטת בניית בתים צמודי קרקע הולכת ונעשית פחות נפוצה ובהתאם לכך, שותפים רבים מתאגדים יחדיו לרכוש מגרש ולבנות עליו יחדיו בתים דו משפחתיים.

בנייני דירות

במקרים בהם הקבלן לא סיים את תהליך רישום ההסכם המשותף וכן במקרים של מושע (מבנים ללא רישום בטאבו), יידרשו השותפים לחתום על הסכם שיתוף מקרקעין.

מקרקעין בירושה

כאשר קרקע עוברת בירושה וכל יורש נרשם כבעלים לפי חלקו היחסי בקרקע, על היורשים יהיה להסדיר ולהגדיר את חלקם באמצעות הסכם שיתוף מקרקעין.

תשריט להסכם שיתוף
תשריט להסכם שיתוף

כיצד מבוצעת חלוקת המגרש בין השותפים?

אחד הנושאים הראשונים והבסיסיים שיש להסדיר בין השותפים הוא נושא הסדרת הקרקע וחלקו של כל אחד מהשותפים בנכס – האם לכל שותף יוגדר חלק מסוים במקרקעין או חלק יחסי? בכדי לבצע את חלוקת המגרש בין השותפים בצורה מסודרת ולתחום את השטח המוגדר, יש לערוך תשריט חלוקה על ידי מודד מוסמך.

תשריט חלוקה מגדיר למעשה את גודל שטח המקרקעין ואת חלקו היחסי של כל שותף במקרקעין והוא מהווה חלק מההסכם המשפטי שנערך בין השותפים וכן חלק מרכזי בתהליך הרישום הסופי של המקרקעין בטאבו.

מהו תשריט מדידה להסכם שיתוף?

הסכם שיתוף במקרקעין כולל כאמור התייחסות למגוון סוגיות משפטיות, כאשר אחד הנושאים העיקריים אותם הסכם השיתוף כולל הוא סוגיית הסדרת חלוקת הבעלות, המבוססת בין השאר על תשריט מדידה להסכם שיתוף.

תשריט מדידה להסכם שיתוף הוא מסמך נלווה להסכם והוא צריך להיות חתום על ידי כל אחד מהשותפים במקרקעין וכן להיות מאושר על ידי מודד מוסמך. תשריט הסכם שיתוף מאפשר גם פירוק הסכם שותפות בצורה מסודרת, כמו גם פיצול הרישום בטאבו.

תשריט מדידה
תשריט מדידה

הכנת תשריט לצרכי רישום

הכנת תשריט לצרכי רישום מתחילה בפנייה לשירותיו של מודד מוסמך, אשר נדרש לאסוף מידע מקדים אודות המקרקעין האמור, לרבות הגבולות ההיסטוריים שלו. בתהליך הכנת תשריט לצרכי רישום המודד עושה שימוש במגוון אמצעים וכלים מתקדמים, הכוללים מפות טופוגרפיות, צילומי אוויר אורתופוטו, תוכנות ממוחשבות ועוד.

תהליך הכנת תשריט לצרכי רישום יכול להימשך ימים מספר, בהתאם למספר והמורכבות של מצב המקרקעין, כאשר אחד האתגרים במקרה של שותפים והכנת תשריט הסכם שיתוף הוא הצורך להגיע להסכמה נרחבת בין כלל השותפים ולפעול בשיתוף פעולה מלא עם כל אחד מהם.

תשריט מדידה להסכם שיתוף – למה חשוב להיעזר בשירותיו של מודד מוסמך?

החשיבות המשפטית של תשריט הסכם שיתוף, הן לצרכי רישום והן בשלבים שלאחר מכן (חלוקת המקרקעין בין השותפים, פירוק השותפות וכדומה), מחייב את השותפים לפנות לשירותיו של מודד מוסמך. המודד יאפיין בדיוק את הנתונים של המקרקעין והשטח ויצור תכנית מתאימה, המתכתבת עם המציאות בשטח.

תשריט הסכם שיתוף עם שירותי מודד מוסמך

תשריט חלוקה בכלל ותשריט מדידה להסכם שיתוף בפרט, מחייב שירותי מדידה מקצועיים ובאמצעים המתקדמים ביותר הקיימים בשוק. אצלנו בחברת מדידות "מודד מוסמך" תוכלו לקבל שירות מקצועי בפריסה ארצית, על ידי מודדים מוסמכים בלבד, כך שתקבלו את הנתונים המדויקים ביותר, שיאפשרו לכם להסדיר בצורה אולטימטיבית את הסוגיות המשפטיות ואופני ניהול  המקרקעין.

בהחלט! אחד משירותינו הינו תשריט מדידה להסכם שיתוף במקרקעין בידי מודד מוסמך וליווי של עו"ד מקרקעין בעת הצורך על מנת שתוכלו לקבל שירות מקיף והכל במקום אחד.

כמובן, אנו מבצעים את השירות בפריסה ארצית, גם במושבים ובקיבוצים בליווי מלא של מודד מוסמך, היכנסו לאתר והשאירו פרטים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
5/5 - (33 דירוגים)

לא מצאת מה שחיפשת?
תן לנו לחזור אליך עם הצעה שווה במיוחד עוד היום!

מודד מוסמך
דילוג לתוכן