מודד מוסמך

מודד מוסמך מחיר

✔️ מודד מוסמך מחיר הוגן ועבודה מדויקת!

✅ מבצעים את כל סוגי המדידות.

✔️ לכל סוגי המגזרים- פרטי / עיסקי.

✅ ייעוץ טלפוני ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן.

✅ להצעת מחיר מודד מוסמך זול 077-8051199

מודד מוסמך מחיר – מקום ראשון במקצועיות ובמחירים

זקוקים לשירות של מודד מוסמך? אל תתפשרו על פחות מאיש מקצוע שהשלים בהצלחה את מסלול הלימודים במלואו, מחזיק ברישיון בתוקף ונעזר בכלים החדישים ביותר. אנו נסביר כאן אין בוחרים נכון את משרד המדידות וכיצד מוודאים שקבלתם הצעת מחיר הוגנת.

כיום כאשר לכל מודד מוסמך מחיר משלו אתם מתבקשים לבצע השוואת מחירים חכמה ולבחור נכון בהצעה שתעניק לכם את התמורה הטובה ביותר בעד המחיר. 

דרכנו תוכלו לקבל מענה מקצועי, סבלני, אדיב ומהיר מצוות של מודדים מוסמכים. המחירים טובים, השירות מסור והמקצועיות ברמה אחת מעל כולם.

מחירון מדידות כללי 2024

המחירון הינו כללי ומשתנה בהתאם בין עבודה לעבודה, המחיר הסופי ייקבע בטלפון או בהצעת המחיר. המחיר תלוי בגורמים שונים, כגון גודל השטח או הדירה, סוג המדידה, הכלי שנצטרך למדוד איתם ועוד.

מחירון מודדים 2024מחיר (לפני מע"מ)
מדידה נכס לצורך ארנונה (תלוי בגודל)1,400-3,500 ₪
מדידת בית לפני שיפוץ1,100-3,000 ₪
מדידה להיתר בניה (עבור מדידה אחת או סט מדידות)1,500-7,000 ₪
מדידת קרקע או מגרש1,500-3,000 ₪

איזו הכשרה עוברים מודדים?

אם קבלתם הצעת מחיר ממודד מוסמך שנראה לכם גבוהה כדאי שתבינו יותר אודות העבודה של המודד. כאשר תדעו איך מחשבים שכר מודד מוסמך כבר לא תחשבו שהצעת המחיר שקבלתם גבוהה (בתנאי שאכן מדובר במחירים ממוצאים לענף). 

על כל מודד בתים שמבקש לקבל הסמכה בתחום להשלים מסלול לימודים של מדעי הגאודזיה (לרוב בטכניון) ולקבל הסמכה מטעם המרכז למיפוי ישראל

אחת לשנתיים המודד נדרש לחדש את הרישיון שלו ולהשתתף בהתאם לצורך בהשתלמויות מקצועיות. בבואנו לבחון עלות מודד מוסמך ניקח בחשבון שמדובר באיש מקצוע שמחויב לסטנדרטים גבוהים והכשרה קפדנית.

מכשור של מודד מוסמך
מכשור של מודד מוסמך

מודד מוסמך מחיר – איך מחשבים?

כאמור, יש לכל מודד מוסמך מחיר משלו, אך קיימים בשוק מחירים ממוצעים שמעידים על איש מקצוע הוגן והגון. בתחום כמו מדידות חשוב לשים לב לפרטים הקטנים ולא למהר להתפשר על מודדים מוסמכים זולים באופן חשוד. 

משרד מדידות זול עלול להעיד על מתן שירות חלקי בלבד, שיטות עבודה מיושנות, העסקה של מודדים לא מוסמכים. חשוב לזכור שדו"ח מדידה שאינו כולל חתימה של מודד מוסמך עם רישיון בתוקף אינו קביל בבית המשפט או מול הרשויות.

כשנחפש מודד מוסמך זול או מודד מוסמך מחיר יקר נזכור שהמחיר כולל בתוכו את היכולות המקצועיות של המודד ומשקף אותן. 

נשאל את עצמנו האם מודד מוסמך זול אכן יידע לספק לנו מענה מקצועי מלא ורמה שירות גבוהה. מודד זול עלול להתגלות כמודד יקר כאשר נגלה שהצעת המחיר אינה מקיפה את כל השירות הנחוץ. 

חשוב לשים לב לפרטים הקטנים ולוודא שאתם מבצעים השוואת מחירים חכמה בין הצעות זהות. הפרמטר העיקרי שקובע כמה עולה מודד מוסמך הוא מספר שעות העבודה. הזמן אותו המודד נדרש להקדיש לפרויקט קובע את המחיר הסופי.

כמה עולה מודד מוסמך?

כאמור, לא מעט אנשים שואלים כמה עולה מודד מוסמך? צריך לדעת שהצעת מחיר ממודד מוסמך נקבעת על פי מספר שעות העבודה והתעריף אותו קובע המודד או המשרד בעבור כל שעת עבודה. לרוב יש לכל מודד מוסמך מחיר בעבור שעת עבודה בשטח ומחיר בעבור שעת עבודה במשרד. 

עבודת מדידה בשטח דורשת גם עיבוד של הנתונים במשרד כך שאל כל עבודת שטח מצטרפות גם מספר שעות של עבודת משרד. מחירון מודד מוסמך מחיר יקבע לרוב מחיר גבוהה יותר בעבור שעת עבודה בשטח.

מחיר מודד מוסמך
מחיר מודד מוסמך

מודד מוסמך מחיר – השוואה חכמה

אם קיבלתם הצעת מחיר מדידת דירה ואתם מעוניינים כעת להשוות את ההצעה להצעות נוספות, חשוב לוודא תחילה שכל ההצעות אכן מתייחסות לאותו השירות. 

עליכם לבדוק לכמה שעות עבודה מתייחסת כל הצעה והאם קיימים סעיפים קטנים שמעלים את המחיר במידה ונדרשת עבודת שטח. 

מדידת דירות דורשת מהמודד להגיע אל הדירה, כך שדרושות בוודאות גם שעות עבודת שטח וגם שעות עבודת משרד. 

פעמים רבות, מה שנראה תחילה כמו חברת מדידות זולה מתגלה כהצעת מחיר חלקית שאינה מכילה את כל השירותים שאתם צריכים ומצפים לקבל.

מה מאפיין את אנשי המקצוע הטובים ביותר?

שיקולים כלכליים בבחירת אנשי מקצוע לגיטימיים לחלוטין. כולנו נרצה למצוא איש מקצוע אמין והוגן שקובע מחירים הוגנים ומגלה מסירות ואחריות אישית כלפי העבודות והלקוחות שלנו. 

על כן, כאשר נמצא מודד מוסמך זול או מודד מוסמך מחיר יקר, לא נמהר לסגור עסקה רק על פי המחיר. פעמים רבות, המחיר הנמוך ביותר אינו מעיד על הצעה לא טובה והמחיר הגבוה ביותר אינו מעיד על ההצעה הטובה ביותר.

מדידות הנדסיות דורשות ניסיון, הכשרה, ציוד חדיש, מסירות ואחריות אישית. על המודד להקפיד לבצע את עבודתו בצורה מדויקת וקפדנית. טעויות מדידה עלולות לשבש את פרויקט הבנייה כולו או לגרום לכם לסכסוך עם השכנים, בעיות עם הרשויות ותשלום ארנונה שגוי.

איש המקצוע שאתם מעוניינים לעבוד עמו מחזיק ברישיון, משתתף באופן קבוע בהשתלמויות, משתמש בציוד מדידה חדיש, מגיע אל השטח לבצע מדידות, מתייחס ברצינות לכל עבודה, מודע לחשיבות של התפקיד, מדבר אליכם בגובה העיניים, לוקח אחריות מלאה על כל עבודה, מבטח את עצמו בביטוח אחריות מקצועית, אדיב, נחמד, אנושי, מסור, מקפיד על עמידה בזמנים ויודע לעבוד בצוות.

אם קבלתם מכזה מודד מוסמך מחיר הוגן – תקפצו על ההזדמנות. גם אם קבלתם מכזה מודד מוסמך מחיר גבוה במעט ממחיר השוק – תקפצו על ההזדמנות.

מודד מוסמך מחירים עדכניים
מודד מוסמך מחירים עדכניים

מודד מוסמך זול לשירותי מדידה

פרט לשירותי מדידה במהלך פרויקטים של בנייה או שיפוצים, קיימות משימות נוספות אותן מבצעים מודדים מוסמכים. כך למשך, יהיה עליכם להזמין מודד לטובת מדידת נכסים צורך ארנונה, מדידות גאודזיה, מיפוי הנדסי ועוד. 

מדידה שבוצעה על ידי מודד מוסמך תוכל לשמש אתכם למטרה ערעור על חיוב ארנונה שגוי או סכסוכי שכנים בנוגע לבעלות על שטחים.

החתימה של המודד המוסמך הופכת את המסמך לקביל בבית משפט ומול הרשויות. מחיר מודד מוסמך בעבור שעת עבודה של עבודות מדידה כלליות יהיה לרוב 250-300 שקלים.

מודד מוסמך זול
מודד מוסמך זול

כמה יעלה לי להזמין מודד מוסמך?

כאנשים חכמים ורציניים חשוב לכם לקבל מענה מקצועי במחיר הוגן. לא תתפשרו על הרמה המקצועית ולא תשלמו לחינם מחירים מופרזים. שימו לב, מחירון מודד מוסמך מפרט לרוב את התעריף בעבור העבודות השונות ללא התייחסות למספר שעות העבודה. 

המחיר במחירון אינו סופי ואינו מחייב את משרד המדידות. הצעת מחיר סופית תקבלו רק לאחר שתסכמו את כל הפרטים עם דגש על מספר שעות העבודה הדרושות.

כך למשל, אם מצאתם פרסום של מודד מוסמך לדירה מחיר זול, לא תוכלו לשער שאותו מחיר מתייחס גם לדירה שלכם מבלי לדעת מהו הגודל של הנכס שהמודד מתייחס אליו. מדידה של דירה עם 4 חדרים תהיה יקרה יותר בהשוואה לדירה עם 2 חדרים. 

יש לכל מודד קרקע מחיר בעבור עבודות שטח פשוטות ומחיר בעבור עבודות שטח מורכבות. על מנת לקבל הצעת מחיר ממודד מוסמך יהיה עליכם לספק לו את כל הפרטים ולעתים גם להזמין אותו לסיור בשטח.

עלות מודד מוסמך
עלות מודד מוסמך

טיפים שיעזרו לכם לקבל מחיר טוב יותר

מיד כאשר מצאתם מודד מוסמך מחיר הוגן כדאי לסגור עסקה כוללת לכל שירותי המדידה הדרושים לכם. אם מדובר בפרויקט בנייה או פרויקט שיפוצים נרחב יהיה צורך ביותר מעבודת מדידה אחת, תקבעו מראש מחיר בעבור כל שירותי המדידה הדרושים לפרויקט ותקבלו מחיר זול יותר. 

דרך נוספת לחסוך בעלויות נוספות היא סגירת עסקה על הארכת תוקף לתכנית המדידה ללא עלות (במידת הצורך ובמידת האפשר). כך לא תצטרכו לשלם יותר במידה ולא תצליחו להשלים את השימוש בתכנית המדידה בתוך 6 חודשים.

מחיר אטרקטיבי בתחום המדידות הוא הרבה יותר מעוד מחיר זול. נרצה למצוא מודד מוסמך מחיר הוגן שמשקף עבודה מקצועית, אחראית ומסורה.

אם גם אתם לא מתפשרים על מקצועיות, בטיחות, אמינות, חדשנות ושירות – צרו קשר. דרכנו תוכלו להזמין מודד מוסמך מחיר טוב לשירות מצוין.

מה היה לנו עד עכשיו?

בוודאי, לרשותינו מספר מודדים מוסמכים ואנו עובדים בפריסה ארצית ומספקים עבור לקוחותינו שירותי מדידה, במידה ואתם מעוניינים בהצעת מחיר, היכנסו למאמר וקראו קודם האם אתם צריכים בכלל.

מחיר מודד מוסמך נקבע לפני כמה פרמטרים שונים וסוגי מדידות שונות, פירטנו זאת במאמר היכנסו עכשיו וקראו.

בהחלט! חלק לא מבוטל מעבודתנו הוא לבצע מדידת נכסים ושטח הדירה לצורך ארנונה כך שאנו נשמח לעזור לכם בעניין.

תוקף התכנית הראשונה הינו לחצי שנה, אך כדי שלא תפספסו ותבצעו את התכנית מוקדם מהנצרך היכנסו לקרוא על כך. פירטנו זאת בתוך המאמר.

אנו מבצעים את כל סוגי המדידות הדרושים עבור לקוחותינו: ועוד שירותים נוספים המופיעים באתר.

כמובן! כל המודדים מטעמנו בעלי רישיון מדידה בתוקף מטעם המרכז למיפוי ישראל. נשמח לעזור לכם.

שירותים נוספים שלנו

צור קשר

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

שירותים נוספים

איזורי שירות נוספים

5/5 - (66 דירוגים)

לא מצאת מה שחיפשת?
תן לנו לחזור אליך עם הצעה שווה במיוחד עוד היום!

מודד מוסמך
דילוג לתוכן