מודד מוסמך

מודד מוסמך בגבעת שמואל

תוכן עניינים

✔️ מודד מוסמך בגבעת שמואל בשירות מקצועי ומדויק!

✅ מבצעים את כל סוגי המדידות.

✔️ לכל סוגי המגזרים- פרטי / עיסקי.

✅ ייעוץ טלפוני ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן.

✅ להצעת מחיר למודד מוסמך בגבעת שמואל צרו קשר

מודד מוסמך בגבעת שמואל – פנו למומחים בתחום

אנשים רבים בגבעת שמואל מחפשים בעלי מקצוע בתחום הבנייה ובמיוחד בתחום המדידות. אם אתם צריכים מודד מוסמך בגבעת שמואל הגעתם בדיוק למקום הנכון! לרשותנו מגוון מודדים מוסמכים שמבצעים את עבודת המדידה על הצד המקצועי והאיכותי ביותר. בין לקוחותינו ניתן למצוא משרדי אדריכלות, מהנדסים, חברות בנייה ויזמים, עורכי דין, לקוחות פרטיים וגופים וארגונים.

המודד המוסמך שלנו מבצע שירותי מדידת שטח בגבעת שמואל, מדידת נכסים לצורך ארנונה, מדידת בית לפני שיפוץ ועוד. אנו משתמשים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום המיפוי והגאודזיה. אז אם קניתם שטח לבנייה בגבעת שמואל ואתם צריכים לבצע בו מדידה פנו עכשיו בטלפון או לחילופין בטופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

מודד מוסמך בגבעת שמואל – מה תפקידו בתהליך הבנייה או השיפוץ?

אז השלב הראשון בשלב התכנון והבנייה מתבצע בעזרת מודד מוסמך בגבעת שמואל שבלעדיו לא ניתן להתחיל בכלל את הבנייה או התכנון. אז קודם כל נסביר מיהו המודד ומה תפקידו ומתי נצטרך להביא מודד לאתר הבנייה ועוד.

מדידה ראשונית של מודד מוסמך על מנת לקבל מפה מצבית

כמו שציינו לעיל, המודד צריך להגיע לשטח הבנייה המיועד בגבעת שמואל כבר בשלב הראשוני ולפני שלב התכנון. עליו לייצר לנו מפה טופוגרפית הנקראת גם מפה מצבית. המדידה הטופוגרפית נעשית לטובת האדריכל שאמור לדעת איך נראה ומתנהג השטח שלנו בכדי שהוא יוכל לתכנן בצורה נכונה ומיטבית. 

בעצם תפקידו של המודד המוסמך "להביא" את השטח כפי שהוא אל האדריכל. באמצעות המדידה ניתן לראות סקירה ראשונית של כל מה שיש על המגרש בין אם זה עצים, פסולת, עצמים, גבולות המגרש ועוד.

מיקום הבית באמצעות מדידת השטח ע"י מודד מוסמך בגבעת שמואל

לאחר הכנת מפה מצבית בעזרת המודד המוסמך תוכלו לגשת עם התכנית לאדריכל שיתחיל לבצע את התכנון. במאמר סוגריים נציין שתוקף תכנית המדידה הראשונה הינו חצי שנה עד לבקשת ההיתר לבניה.

לאחר שקיבלתם את ההיתר יש צורך לבצע מדידה נוספת על מנת שנוכל למקם את הבית כפי התכנית. בשלב הזה נבצע מדידה נוספת על מנת לדעת היכן להניח את הכלונסאות במגרש ומהו הגובה האבסולוטי של המגרש.

מדידה שלישית לאחר סיום בניית השלד

לאחר שסיימתם לבנות את שלד הבית תצטרכו לקרוא למודד המוסמך שאיתו סגרתם מראש לבצע מדידה שלישית. במדידה הזו המודד יוודא שהשלד יושב בפועל במקום לפי הקואורדינטות (נקודות ציון) במפת המדידה השניה.

מדידה סופית לאחר גמר הבניה ולפני קבלת טופס 4

זהו השלב הסופי שחברת המדידות בגבעת שמואל תגיע לבצע את המדידה הסופית שבה יוודאו שהקבלן בנה לפי ההיתר ולא חרג מהיתר הבניה. כלומר, שאין חריגה מקווי הבניין ומגובה הרצפה במידה וכך הדבר תקבלו טופס 4 שהוא בעצם טופס איכלוס שבאמצעותו תוכלו לקבל אישור לחיבור חשמל ומים.

איך מתבצעת המדידה באופן מעשי על ידי המודד?

המודד מסתמך בשטח על תכניות בניין עיר (תב"ע) רלוונטיות לשטח הנבחר שבעזרתם הוא יוכל לדעת ולקבל תמונה ראשונית על הקרקע.

ישנם סוגי שונים של מכשור מדידה המתאים לסוגי המדידות השונות. ישנם 2 שיטות מוכרות ועיקריות לביצוע המדידות, אך בנוסף כיום קיימות שיטות נוספות בתחום הגאודזיה.

גאודזיה "מסורתית" לצורכי מדידה

באמצעות שיטה זו ניתן לבצע מדידת שטח בעזרת מכשור אלקטרו אופטי המודד מרחקים וזוויות בו זמנית ואוגר את נתוני המדידה. הנתונים שהתקבלו יועברו לאחר מכן למחשב לצורך עיבודם וניתוחם ובעזרתם נכין את מפת המדידה.

מדידה בשיטת גאודזיה לוויינית

בשיטה זו נשתמש במקלטים שקולטים את מערכות הלוויין (GNSS) ושומרים את הנתונים שהתקבלו. בדומה לשיטת הגאודזיה המסורתית גם כאן נעביר את הנתונים למחשב לצורך ניתוח ועיבוד שלהם. ב-2 השיטות קביעת המיקום במפה תיעשה באמצעות קואורדינטות, כלומר נקודות ציון מדויקות ברמה הארצית ולא באופן יחסי לשטח.

מה המחיר למודד מוסמך בגבעת שמואל?

אז נציין שמכיוון שאין מחירון אחיד לכל המודדים והשוק הזה דיי פרוץ אז המחירים משתנים ממודד למודד. לפני שניגע במחיר אנו ממליצים לכם לבחור מודד מוסמך בעל רישיון בתוקף שיבצע עבורכם את כל תכניות המדידה וכך תוכלו לקבל מחיר טוב יותר מה שיחסוך בעלויות מיותרות ובמציאת מודד מוסמך אחר בגבעת שמואל.

העלויות להכנת תכנית מדידה נע באיזור  1500-3000₪ לפני מע"מ ותלוי בסוג המדידה, תנאי השטח למדידה ועוד. ייתכן ובמידה ותסגרו מראש עם המודד את כל סט התכניות הנדרש עבור תהליך הבניה המחיר שתקבלו יהיה בסביבות 5500₪.

בכל מקרה, חשוב לבחור מודד מוסמך ומקצועי שהינו בעל רישיון בתוקף עם וותק וניסיון בתחום המדידה. כך תהיו בטוחים שהעבודה שיבצע תהיה מדויקת יותר מה שיתן לכם ראש שקט ויחסוך מכם המון עוגמת נפש.

האם כדאי לקחת מודד זול בגבעת שמואל או אולי להשקיע יותר?

חשוב לזכור שכשאתם ניגשים לבנות את בית חלומותיכם רצוי וכדאי לבחור מודד מוסמך בעל שם ומוניטין בתחומו. לפעמים הזול עולה ביוקר וגם אם תמצאו מודד בעלות של 1000₪ למדידה סביר להניח שהתוצאות יהיו בהתאם. כיום הגשת תהליך המדידה השתנה ונעשה מורכב יותר וההגשה נעשית דרך "רישוי זמין" לפי הדרישות של המרכז למיפוי ישראל ששם התנאים הוקשחו יותר מה שמצריך דיוק רב ועבודה דקדקנית של המודד המוסמך.

במידה ותתגלה טעות בתכנית המדידה הוועדה תשלח לכם מכתב שישנם טעויות שמצריכות מדידה נוספת. כל טעות כזאת תדחה את תהליך התכנון והבנייה בעוד 30 יום מצד הוועדה, לפני שדיברנו על זה שאולי גם יהיו עיכובים מצד המודד עקב עבודה שוטפת של לקוחותיו.

האם המודד חייב להיות בעל רישיון והסמכה?

בהחלט כן! ההגדרה של המודד בפקודת המדידות היא "מודד פירושו מודד ממשלתי או מודד בעל רישיון והעיסוק במקצוע המדידה מותר, על פי הפקודה, אך ורק למי שיש בידו רישיון שניתן על פי הפקודה" (תקנות המדידה תשמ"ב 1982).

תכנית של מודד שאינו בעל רישיון לא קבילה לצורך בקשת היתר כך שאין לכם מה לעשות איתה ולא תוכלו להתקדם עם מלאכת התכנון והבניה. חשוב מאוד לוודא שהרישיון הינו בתוקף וזאת ניתן לבדוק באמצעות האתר של "המרכז למיפוי ישראל". שם תוכלו לקבל את רשימת המודדים בראשון לציון שהינם בעלי רישיון בתוקף.

בין שירותיו של מודד מוסמך ניתן למצוא:

  • הכנת מפות טופוגרפיות ומצביות
  • חישובי שטחים וכמויות
  • מפות איתור גבולות
  • חישובי הכנת פרצלציות
  • מדידות הנדסיות לצורכי ביצוע.

מודד מוסמך בגבעת שמואל או חברת מדידות בגבעת שמואל?

זה לא משנה העיקר תבחרו במקצוענים ביותר!

כמו שכבר הבנתם למצוא מודד מוסמך בגבעת שמואל זה לא דבר קל בכלל. במיוחד שכיום רבו המודדים בגבעת שמואל וכמו שאומרים מרוב עצים לא רואים יער. אז אם אתם מחפשים חברת מדידות בגבעת שמואל שתבצע עבורכם מדידת שטח לצורך בניה או מדידת נכס לצורכי ארנונה אנו כאן בשבילכם. אנו חיים ונושמים מדידות 24 שעות ביממה וזהו כל מה שאנחנו עושים ביום יום.

אם גם אתם רוצים להצטרף להמוני לקוחותינו בגבעת שמואל שקיבלו שירות אדיב מקצועי יחד עם מחיר הוגן התקשרו עכשיו או השאירו פרטים בטופס יצירת קשר באתר ונחזור אליכם עם הצעת מחיר אטרקטיבית.

בוודאי, חלק מלקוחותינו גרים באיזור והסביבה ואנו מספקים עבורם שירותי מדידה, במידה ואתם מעוניינים בהצעת מחיר, היכנסו למאמר וקראו קודם האם אתם צריכים בכלל.

מחיר מודד מוסמך נקבע לפני כמה פרמטרים שונים וסוגי מדידות שונות, פירטנו זאת במאמר היכנסו עכשיו וקראו.

בהחלט! חלק לא מבוטל מעבודתנו הוא לבצע מדידת נכסים ושטח הדירה לצורך ארנונה כך שאנו נשמח לעזור לכם בעניין.

תוקף התכנית הראשונה הינו לחצי שנה, אך כדי שלא תפספסו ותבצעו את התכנית מוקדם מהנצרך היכנסו לקרוא על כך. פירטנו זאת בתוך המאמר.

אנו מבצעים את כל סוגי המדידות הדרושים עבור לקוחותינו ועוד שירותים נוספים המופיעים באתר.

כמובן! כל המודדים מטעמנו בעלי רישיון מדידה בתוקף מטעם המרכז למיפוי ישראל. נשמח לעזור לכם.

שירותים נוספים שלנו

צור קשר

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

שירותים נוספים באיזור

איזורי שירות נוספים

5/5 - (28 דירוגים)

לא מצאת מה שחיפשת?
תן לנו לחזור אליך עם הצעה שווה במיוחד עוד היום!

מודד מוסמך
דילוג לתוכן