מודד מוסמך

חברת מדידות באשדוד

תוכן עניינים

✔️ חברת מדידות באשדוד בשירות מקצועי ומדויק!

✅ מבצעים את כל סוגי המדידות.

✔️ לכל סוגי המגזרים- פרטי / עיסקי.

✅ ייעוץ טלפוני ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות מקצועי ובזמן.

להצעת מחיר למודד מוסמך מחברת מדידות באשדוד צרו קשר

חברת מדידות באשדוד – הכי מקצועי והכי טוב

תושבי העיר באשדוד והערים שסובבות אותה מוזמנים ליהנות משירות מקצועי ומהיר של חברת מדידות באשדוד. אנו מבצעים את כל סוגי המדידות ומספקים שירות מלא ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים. שירותי מדידה ניתנים באופן קבוע לרשויות מקומיות, אדריכלים, קבלנים ובעלי בתים/דירות שמבקשים לבצע מדידה למטרת חישוב מחדש של תשלום הארנונה או ביצוע שינויים בנכס. אם אתם מחפשים חברת מדידות באשדוד – אנו נסביר כאן את התפקיד של המודד, נענה על שאלות נפוצות ונלמד אתם איך לא להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

המחיר הכי זול או השירות הכי טוב?

אם התרגלתם עד היום לבחור את בעלי המקצוע שלכם בעיקר לפי מחירים זולים, בתחום כמו מדידות כדאי לשים דגש על דיוק, מקצועיות ושימוש בציוד מדידה חדיש. השאיפה לחסוך כסף ולשכור חברת מדידות באשדוד במחיר זול מובנת לחלוטין, צמצום בהוצאות מיותרות הוא צעד לגיטימי של צרכנות נבונה. 

לאחר שתבינו את התפקיד של המודד ואת המשמעות הכלכלית של עבודתו, לא תשאלו עוד כמה עולה חברת מדידות באשדוד אלא איזה חברת מדידות נחשבת לטובה ביותר בעבור תשריט בית משותף או מדידת שטח דירה חדשה.

חברת מדידות באשדוד – מיהם ומה תפקידם?

מודדים הם אנשי מקצוע נחוצים ומבוקשים בענף הבנייה. לא ניתן יהיה להשלים פרויקט בנייה בשכונות החדשות ללא שירות של חברת מדידות באשדוד או טכנאי מדידות בליווי כלים טכנולוגיים חדישים. הבנייה המודרנית מתבססת על מידות מדויקות באמצעותן נכתבים דוחות ותכניות בנייה. 

על מנת להתחיל לעבוד בתחום וליהנות בעתיד ממעמד של מודד מוסמך מומלץ יש לעבור הכשרה מקיפה בהנדסה גיאודטית (מדע שעוסק במיקום מדויק בכדור הארץ). ההסמכה מחייבת 3-4 שנות לימוד, עוד שנתיים של סטאז' ועמידה במבחן וראיון מטעם המרכז למיפוי.

מתי אנחנו זקוקים לשירות של חברת מדידות באשדוד?

אם אתם מתכננים בנייה של בית, עליכם בראש ובראשונה להזמין תכנית מדידה מקצועית לבניית מפה טופוגרפית של השטח. התכנית מגדירה את השטח בו הבית עתיד להיבנות, מאפיינת את השטח המקיף וכן הלאה. המפה הטופוגרפית צריכה לכלול חתימה של מודדים מוסמכים בכדי שתוכל להיחשב כקבילה ואמינה. תוקף תכנית מדידה הוא לחצי שנה.

מדידה מחדש של מבנה קיים לאחר ביצוע שינויים

כל שינוי במבנה קיים כמן חלוקת דירה או הוספת פרגולה דורש מדידה מחודשת שתתבצע בעזרת מודד מחברת המדידות שבחרתם. במידה וקיים סכסוך שכנים בנושא חלוקת השטח המשותף ניתן יהיה לבצע מדידה ולפתור את המחלוקת במהרה. שינויים במבנה נבסס על מפת התשתיות לאיתור נקודות מתאימות לקידוח והנחת צנרת.

איך מדידה מחדש של נכס יכולה לחסוך לכם כסף?

קיימים לא מעט מקרים בהם מדידת נכס שגויה יוצרת מצב בו הרשות המקומית גובה תשלומי ארנונה גבוהים שלא לצורך. אם שמתם לב שתשלום הארנונה שלכם באשדוד גבוה מזה של השכנים כדאי לפנות לחברת מדידות באשדוד על מנת לבחון את גודל שטח הנכס על פי רישומי הארנונה ולוודא שהוא אכן תואם את המציאות. 

אם יש לכם ספק כדאי להזמין שירות מדידת נכס לצורכי ארנונה. מודדים מוסמכים באשדוד נתקלו בלא מעט מקרים בעיר בהם לאחר המדידה תשלום ארנונה הופחת. מדידות לצורך תשלום ארנונה מומלצות גם לבעלי בתים פרטיים ובעלי עסקים.  

כמה עולה להזמין מדידה מקצועית מחברת מדידות באשדוד?

האפשרות לקבל שירותי מדידה מאנשי מקצוע מקומיים שמכירים את העיר מהווה יתרון. המודדים המוסמכים של אשדוד ידועים כאנשי מקצוע אמינים שקובעים מחירים הגונים ומעניקים לכל לקוח מענה מלא. 

עלות השירות נקבעת על פי היכולות המקצועיות, היקף ההסמכה ומורכבות העבודה. הצעת מחיר חברת מדידות נקבעת בעבור כל פרויקט באופן אישי. ייתכן בהחלט מצב בו תינתן הצעת מחיר שונה בעבור פרויקטים שנראים לכאורה זהים.

יש לכל חברת מדידות מחיר שנקבע בהתאם למספר שעות העבודה שעליהם להשקיע בפרויקט. המשאב העיקרי של כל חברת מדידות באשדוד או בכל אזור אחר בארץ הוא זמן העבודה שלהם. פרסום מראש של מחירון חברת מדידות יתבסס על הערכת שעות לפרויקט. הצעת מחיר סופית תתקבל לרוב רק לאחר סקירת כל הנתונים של הפרויקט.

מה מקבלים הלקוחות שלנו באשדוד?

אנו מתחייבים בפני תושבי אשדוד לשירות מקצועי, יעיל ואדיב במחירים הוגנים. חברת מדידות תשלח מודד מוסמך שיגיע אליכם לכל איזור באשדוד במהרה עם כל הציוד הדרוש לביצוע מדידה מדויקת גם בתקופות העמוסות ביותר. כל עבודות המדידה מתבצעות תוך מתן אחריות מלאה והקפדה על דיוק וביצוע ברמה הגבוהה ביותר.

איך תבחרו נכון חברת מדידות באשדוד באופן מקצועי?

בין אם מדובר במדידה למטרת שיפוץ דירה ובין אם מדובר במדידה לחישוב ארנונה או בניית בית באשדוד, מגיע לכם לקבל את השירות הטוב ביותר. אם תבחרו חברת מדידות לפי הפרמטרים הבאים תקבלו מענה מקצועי ואדיב. הפרמטרים הם: המלצות, וותק, שימוש בציוד חדיש, ניסיון בפרויקטים דומים, מחירים הוגנים, זמינות להתחלת עבודה במועד המבוקש, שירות אדיב.

על חברת מדידות באשדוד להיות מסוגלות להציג המלצות מאדריכלים, מהנדסים ושאר בעלי מקצוע בענף הבנייה. לאחר שקיבלנו המלצה מגורם אמין נוודא בכל זאת שזוהי חברת מדידות שמחזיקה ברישיון מדידה ורשומה בלשכת המודדים המוסמכים בישראל.

חברת מדידות שרשומה בלשכה מחויבת להשתתף בהשתלמויות מקצועיות, כך שהיא צפויה להיות בקיאה יותר בטכנולוגיה החדשה ובתקנים העדכניים. בכדי להיות בטוחים כדאי לוודא שהמודד שנשלח אליכם הוא מודד מוסמך עם רישיון בתוקף. אם החלטתם להזמין מודד מחברת מדידות באשדוד צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לעזור ולסייע. חשוב לזכור, אל תתפשרו על מודד לא מקצועי ואל תנסו לחסוך בקטע הזה, לרוב הזול עולה ביוקר.

כמובן! זה השירות העיקרי שלנו. לרשותינו צוות מודדים מוסמכים בעלי רישיון מדידה בתוקף עם הציוד המתקדם בעולם למדידה מדוייקת. 

למודד מוסמך יש תפקיד מרכזי במקרי מדידות לצורכי נכסים, הגשת בקשת היתר בנייה ועוד. בלעדי המודד לא ניתן להתחיל לתכנן את הפרויקט. אם אתם מעוניינים לדעת עוד היכנסו עכשיו.

בהחלט! לרשותינו צוות מודדים מוסמכים בעלי ניסיון ודיוק. מגיעים לכל מקום בארץ בהקדם האפשרי על מנת ללתת לכם שירותי מדידה בצורה המתקדמת ביותר, לרשימת האיזורים היכנסו לאתר שלנו.

טווח המחירים הינו רחב ותלוי בסוג המדידה, המיקום בארץ ועוד. על מנת שתוכלו לדעת את המחיר היכנסו עכשיו לאתר וצרו קשר.

אנו מבצעים את כל סוגי המדידות הדרושים עבור לקוחותינו: ועוד שירותים נוספים המופיעים באתר.

כמובן! כל המודדים מטעמנו בעלי רישיון מדידה בתוקף מטעם המרכז למיפוי ישראל. נשמח לעזור לכם.

שירותים נוספים שלנו

צור קשר

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

שירותים נוספים

איזורי שירות נוספים

לא מצאת מה שחיפשת?
תן לנו לחזור אליך עם הצעה שווה במיוחד עוד היום!

מודד מוסמך
דילוג לתוכן