מודד מוסמך

מודד מוסמך לעסקים

כל עסק פועל למקסם הכנסות, ולצמצם ככל האפשר את ההוצאות. סעיף מרכזי בהוצאות כולל את המיסים השונים, כולל ארנונה. לעיתים, הרשות המקומית בה ממוקם העסק גובה סכומים כסף מוגזמים, ולכן יש צורך במדידת שטח עסק על ידי מודד מוסמך לעסקים שיסייע בחישוב מס הארנונה. במאמר זה נתמקד בצורך במודדים מוסמכים לעסקים

✔️ שירותי מודד מוסמך לעסקים!

✅ ביצוע המדידה במחיר הוגן.

✔️ הכנת תכנית מדידה מדויקת

✅ ייעוץ טלפוני עם מודד מוסמך ללא עלות.

✔️ להצעת מחיר למדידת עסק חייגו 077-8040513

מהו מודד מוסמך?

מודדים מוסמכים הם שחקנים מרכזיים בתחום הנדל"ן, תחום עתיק זה מילא תפקיד חיוני בפיתוח סביבות אנושיות מתחילת ההיסטוריה המוכרת. מודדים מוסמכים, כמו מודד מוסמך לעסק, משתמשים במגוון טכניקות לקביעת מיקומם של עצמים במרחב, ואת המרחקים והזוויות ביניהם. 

למדידות היסטוריה ארוכה של תיאוריות וטכניקות שהתפתחו עם הזמן. מקצוע ומדע המדידות מחייב ידע רב מתחומים שונים, כמו גיאומטריה, טריגונומטריה, פיזיקה, הנדסה, מטרולוגיה, תכנות ומשפטים. המדידה מאפשרת לייצר מפות מדויקות ופיתוח תוכניות למטרות שונות, כמו קביעת גבולות של נכסים, תכנון פרויקטים של בנייה, מיסוי, מחקר מדעי וכו'.

בימינו, מודד מוסמך לעסק משתמש בטכנולוגיות ובכלים שונים, כמו תחנה כוללת ידנית או רובוטית, מערכות מידע גיאוגרפיות, מחזיר ישיר ופינתי, מקלטי GPS תלת ממדיים, סורקים תלת ממדיים, מחשוב וציוד תקשורת ועוד.

מודד מוסמך לעסקים בישראל

מודד לעסק בישראל צריך ללמוד הגיאודזיה (מתמטיקה שימושית לצורך מדידה של פני כדור הארץ) מהטכניון בישראל, או מוסד מוכר במדינה זרה. על המועמדים לעבור גם בחינות הסמכה ממשלתיות. תקופת ההכשרה נמשכת חמש עד שש שנים (קיים מסלול מקוצר ללא תואר של מהנדס). את הרישיון מקבלים, בהתאם לפקודת המדידות, מהמרכז למיפוי ישראל – יחידת סמך מקצועית הכפופה למשרד הבינוי והשיכון.

מודד מוסמך לעסקים
מודד מוסמך לעסקים

מודד מוסמך לעסקים

מודד מוסמך לעסק נועד לסייע לבעל העסק לקבוע את גודלו האמיתי והמדויק של מבנה או השטח בו ממוקם העסק בכדי לבצע חישוב מדויק לצורך חישובי ארנונה. לעיתים מתעוררות מחלוקות בין עסקים לרשות המקומית לגבי גובה הארנונה. 

מודד ארנונה לעסקים יכול לסייע לסתור רישומים עירוניים של גודל הנכס באמצעותם מתבצע חישוב גודל הארנונה שהעסק יידרש לשלם. מנגד, הרשות המקומית עשויה לשלוח מטעמה מודד שטח עסק. 

לכן, מומלץ לפנות לחברת מדידות כמו "מודד מוסמך" שכן תשלומי הארנונה הם דבר קבוע ולכן כל הפחתה של עול הארנונה מצטברת, ככל שחולף הזמן, לסכומי כסף משמעותיים. כמו כן, במצבים מסוימים רשויות מקומיות מעניקות הקלות לעסקים ויתכן שמודד מוסמך יכול לסייע בהשגתן.

ערעור על מדידת ארנונה

על פי חוק הרשויות המקומיות (ערר על קביעת ארנונה כללית) תשל"ו-,1976 אדם או עסק המחויב לשלם ארנונה, רשאי להגיש השגה בכתב, תוך 90 ימים מקבלת הודעה לתשלום. את הערעור על מדידת ארנונה ניתן להגיש, ממגוון סיבות, כולל אם העסק או הנכס המדובר אינו נמצא באזור שנטען בהוראת התשלום או אם בהודעת התשלום נפלה טעות בציון סוג הנכס גודלו או השימוש בו. 

במצב שכזה מודד מוסמך לעסק, שביצע מדידת שטח לעסק, יוכל לספק את ההוכחות בעת ערעור על מדידת ארנונה כי החיוב של הארנונה אינו נכון, או להבדיל, כי העסק זכאי להטבה.

מודד ארנונה מוסמך

מודד ארנונה מוסמך בדומה למודד מוסמך לעסקים הוא מודד אשר מתמחה בתחום העסקי. על פי החוק בישראל, כל רשות מקומית במדינה רשאית לגבות מס עירוני. זוהי הארנונה. מס זה נועד לממן את פעילויות העירייה השונות. 

גובה הארנונה הניגבת על בסיס גודל הנכס ומיקומו. התעריף העירוני של הארנונה יכול להשתנות בהתאם למיקום ולסוג הנכס. חובת התשלום חלה גם על עסקים, חנויות, מבני ציבור, מחסנים, מפעלים. לכל נכס יש תעריף שונה. בדרך כלל, מבני מסחר ישלמו יותר ממבני תעשייה. ברגע שבעל העסק יודע את התעריף למטר מרובע, ניתן לחשב את גובה הארנונה באמצעות הכפלת התעריף למ"ר עם גודל הנכס. 

חישוב מופרז של העירייה עלול לגרום לגביית יתר ולשם כך בעל העסק ייעזר במודד ארנונה מוסמך. לעיתים העירייה מבצעת מדידה מחודשת אם היא מעריכה שחישוב המידות אינו מדויק. גם היא תסתייע במודד ארנונה מוסמך.

מודד מוסמך – מיפוי ומדידות הנדסיות

כל מי שזקוק לשירותי מדידות לעסקים – מוזמן לפנות אל משרד מדידות "מודד מוסמך", שמחזיקה לרשותה מודד מוסמך שהינו מהנדס מדידות מיפוי וגיאו אינפורמציה. ניסיון עשיר של למעלה מ-15 שנות מומחיות במיפוי, מדידות ורישום מקרקעין. 

לקוחות "מודד מוסמך" סומכים שהחברה תספק שירותי מדידה מיטביים לחישוב מחדש של תשלום ארנונה או ביצוע שינויים בנכס.

בהחלט! אחד משירותינו הנפוצים הינו מדידה לעסקים בידי מודד מוסמך לעסקים על מנת שתוכלו לקבל תכנית מדידה מדויקת למגוון הצרכים השונים בעסק.

כמובן, אנו מבצעים את השירות בפריסה ארצית, גם במושבים ובקיבוצים בליווי מלא של מודד מוסמך, היכנסו לאתר והשאירו פרטים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
5/5 - (33 דירוגים)

לא מצאת מה שחיפשת?
תן לנו לחזור אליך עם הצעה שווה במיוחד עוד היום!

מודד מוסמך
דילוג לתוכן