מודד מוסמך

מדידת שטחים חקלאיים

✔️ מודד מוסמך למדידת שטח חקלאי!

✅ ביצוע המדידה במדויק ומחיר הוגן.

✔️ הכנת מפות טופוגרפיות מצילומי אוויר 

✅ ייעוץ טלפוני עם מודד מוסמך ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן.

✅ להצעת מחיר חייגו 077-8051199

מדידת שטחים חקלאיים – כל מה שצריך לדעת

שירותי מדידת שטחים חקלאיים דרושים במקרים של קנייה/מכירת שטח, במצבים של חלוקת נחלות וכאשר אנו מבקשים לקבל היתר בנייה לשטח שנמצא בבעלותנו. אם אתם מתעניינים ברכישת קרקע חקלאית לטובת השקעה – קחו בחשבון שזוהי השקעה לטווח הארוך. ייתכן והנכדים שלכם יהיו אלו שיעשו שימוש בקרקע וייהנו מהתשואות.

מדידת שטחים חקלאיים מתבצעות על ידי חברת  מדידות כאשר מודד מנוסה ומוסמך מגיע אל השטח יחד עם צוות מקצועי ומבצע את המדידות עם ציוד חדיש. אם אתם מחפשים משרד מדידות אמין, מקצועי ומנוסה להזמנת מדידת שטח חקלאי במחיר הוגן – הגעתם למקום הנכון.

איזה משרד למדידות כדאי לבחור בעבור מדידת שטח חקלאי?

מדידת שטחים חקלאיים הן מקצוע לכל דבר. על מודד מגרש שמבצע מדידה בקרקע חקלאית להיות מנוסה ומצויד נכון. עליו לדעת לנתח את נתוני הקרקע ולהציג בדוח שלו את כל המאפיינים. שירותי מיפוי הם לא תחום בו אתם יכולים להרשות לעצמכם לבחור בהצעה הכי זולה או להתפשר על פחות מהטוב ביותר. בכל פנייה אל משרד מדידות עליכם להקפיד לבדוק את כל הפרמטרים הבאים:

  1. ניסיון רב בתחום עם דגש על מדידת שטחים חקלאיים
  2. רישיון מודד מוסמך
  3. מחירים מיוחדים ללקוחות וותיקים ולקוחות חדשים
  4. מענה מלא ליזמים בתחילת פרויקט
  5. אחריות מלאה על כל עבודה
  6. מדידת שטח חקלאי עם ציוד חדיש
  7. הקפדה על נהלי הבטיחות המחמירים ביותר

הכשרה נדרשת בעבור מדידת שטחים חקלאיים

כל מודד מוסמך נדרש להשלים מסלול לימודים מלא של מדע הגאודזיה בטכניון ולעבור בהצלחה את מבחני ההסמכה של המרכז למיפוי ישראל. מדידת שטחים חקלאיים מחייבות עבודה על פי סטנדרטים גבוהים של דיוק. מדידת שטח חקלאי דורשת הגעה למקום עם ציוד מתאים, איסוף נתונים ועיבוד של כל המידע שנאסף בשטח יחד עם צילומי אוויר אורתופוטו.

כמה עולה להזמין מדידת שטחים חקלאיים?

מחירים של שירותי מיפוי בעבור מדידת שטחים חקלאיים נקבעים על פי ההכשרה של המודד ושנות הניסיון שלו. עלות של עבודת מדידה חקלאית או מדידת מבנה משתנה ממקרה למקרה. התמחור מתבסס על היקף העבודה, סוג העבודה ובעיקר, הזמן הדרוש לעיבוד הנתונים וכתיבת הדוח הסופי. מדידת שטח חקלאי דורשת לרוב גם עבודת שטח וגם עבודה משרדית.

מדידת שטח חקלאי
מדידת שטח חקלאי

מהי תכנית לצורכי רישום?

הסדרת תכנון ובנייה בהתאם לחוק היא אחד המאפיינים של החברה המערבית. רישום משבצות חקלאיות מתבצע במטרה להסדיר את השימוש בקרקע ולהבטיח ניצול מרבי של המרחב הציבורי לטובת הפרט והכלל. מדידת שטחים חקלאיים נועדו בראש ובראשונה להסדרתך סוגיות של בעלות על קרקעות וזכויות קניין.

בישראל רישום של משבצות חקלאיות וכל שטח אחר מוסדר מול אגף רישום המקרקעין במשרד המשפטים. שיטת הרישום מתבססת על ציון של גוש וחלקה. הכנת תצ"ר היא תכנית של מדידה שנועדה למלא תפקיד דומה לזה של התשריט והתב"ע (תכנית בניין עיר).

מודד מוסמך להכנת תצ"ר

בעבור אלו שאינם בקיאים במונחים נסביר תחילה מה זה תצ"ר (תכנית לצורכי רישום) ומדוע חשוב לפנות אל חברת מדידות מקצועית ואמינה בעבור מדידת שטחים חקלאיים. תכנית תצ"ר נועדה להחליף תשריט או תב"ע.

הכנת תצ"ר אפשרית רק באמצעות מודד מוסמך לאחר שהמודד משלים את עבודתו יש להעביר אל הנתונים לאישור של המרכז למיפוי ישראל. רשם המקרקעין מבסס חלוקות של השטח וקבלת החלטות על הנתונים שמוצגים בתצ"ר. על כן, יש לבצע מדידות מדויקות ויסודיות בשטח.

מדידות מקצועיות לטובת רישום

סקרים חקלאיים גיאוגרפיים מוזמנים לטובת קידום רישום בעלות מדויק. אם יש לכם זכויות על שטח כלשהו יהיה זה לגיטימי לחלוטין לבקש להפיק מהשטח תועלת מקסימלית. מדידות שטחים חקלאיים מתבצעות במטרה למכור את השטח, להכשיר אותו לבנייה או להקים מבנים לטובת חקלאות ותעשייה.

רישום מקרקעין חוקי חייב להתבסס על דוח מדידות חתום על ידי מודד מוסמך. הדוח של המודד יכלול איתור תשתיות יחד עם נתוני מדידות גאודזיה.

מתי כדאי לייצור קשר מהיר עם משרדי מדידות?

  1. הכנת תב"ע חדשה או הכנת תצ"ר (שימו לב שהחוק מחייב עבודה עם מודד מוסמך)
  2. מיפוי תשתית מקרקעין להסדרת הבעלות על השטח
  3. ביצוע מדידת שטחים חקלאיים לטובת שיכון
  4. הסדרת גבולות שיפוט בין רשויות
  5. רישום חוקי לבתים משותפים
  6. פרצלציה במושבים
  7. רישום מקרקעין כולל תשריט איחוד וחלוקה
  8. רישום משבצות חקלאיות

איסוף מידע בעבור מדידת שטח חקלאי

על מלאכת איסוף המידע, ניתוח הנתונים וכתיבת הדוח מפקח מקרוב מודד מוסמך. צוות מקצועי בראשות המודד המוסמך יוצא אל השטח עם ציוד מדידות חדיש. פרט לנתוני המדידה שהצוות אסף בעצמו המודד נעזר גם במידע גיאוגרפי ממערכות GIS.

לא מכירים את מערכות GIS?

במיוחד בשבילכם נסביר שאלו הן מערכות שכוללות מידע גיאוגרפי מפורט אודות האזור. שילוב בין הנתונים שנאספו בשטח לבין המידע שנשאב מהמערכות מבטיח יצירת דוח מדידה שמתייחס גם לשטח עצמו וגם לסביבתו.

כיצד מתבצעים סקרים גאוגרפיים?

במהלך השנים פותחו תוכנות מחשב וכלי מדידה שמאפשרים איסוף מידע רב ומדויק. מדידת שטחים חקלאיים מתבססות בראש ובראשונה על טופולוגיה נכונה בעוד שימוש בכלים חדישים מבטיחה דיוק רב בהשוואה לעבר. המידע שאוסף המודד משמש בסיס לקבלת החלטות עם דגש על מבנים, היתרי בנייה, מכירה, תשריט חלוקה ושימושים חקלאיים בשטח.

על מדידת שטח חקלאי להתבצע באמצעות איש מקצוע מנוסה, מסור ואחראי. רבים אינם מודעים היום לתפקיד החשוב של המודד ולהשפעה הקריטית של המדידה השגרתית שהוא מבצע בשטח על שווי השטח והשימוש העתידי בו.

אין אפשרות לבצע כל שימוש בשטח ללא מדידה מקצועית שמתארת את המאפיינים, היתרונות והמגבלות. להזמנת מדידות שטחים חקלאיים ושאר שירותי מדידה מחברה שנחשבת לאחת הטובות ביותר בארץ – צרו קשר.

ישנם מגוון סיבות למדידת שטח חקלאי כגון במקרים שיש צורך במיפוי תשתיות מקרקעין או רישום פרצלציה ועוד.

על מנת לדעת פרטים נוספים היכנסו למאמר

בהחלט, אנו מבצעים מדידת שטחים חקלאיים בפריסה ארצית, גם במושבים ובקיבוצים בליווי מלא מודד מוסמך, היכנסו לאתר והשאירו פרטים.

תוכן עניינים

שירותים נוספים שלנו

צור קשר

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

שירותים נוספים

איזורי שירות נוספים

5/5 - (32 דירוגים)

לא מצאת מה שחיפשת?
תן לנו לחזור אליך עם הצעה שווה במיוחד עוד היום!

מודד מוסמך
דילוג לתוכן