מודד מוסמך

מודדים מוסמכים בדרום

תוכן עניינים

✔️ מודדים מוסמכים בדרום למדידה מקצועית ומדויקת!

✅ מבצעים את כל סוגי המדידות.

✔️ לכל סוגי המגזרים- פרטי / עיסקי.

✅ ייעוץ טלפוני ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות מקצועי ובזמן.

להצעת מחיר ממודדים מוסמכים בדרום צרו קשר

מודדים מוסמכים בדרום – כל מה שצריך לדעת

הדרום הוא איזור גדול ובשנים האחרונות התרבו בעלי המקצוע בתחום המיפוי והמדידות ככה שאם אתם מחפשים מודדים מוסמכים בדרום כדאי שתקראו איך למצוא ומה זה בכלל מודד מוסמך.

במידה ורכשתם שטח ואמורים לבצע בו מדידה או שאולי אתם צריכים לבצע מדידת דירה לצורכי ארנונה הגעתם למקום הנכון! אנו מבצעים את כל שירותי המדידה והמיפוי בעזרת מודדים מוסמכים המשתמשים בשיטות מתקדמות עם הטכנולוגיה המתקדמת בתחום המדידות.

מודדים מוסמכים בדרום – מה תפקידם במלאכת הבניה?

מודד מוסמך הינו מקצוע שלא כל אחד נתקל בו אלא במקרים מאוד מסוימים בחיים כגון בניית בית. מודד מוסמכים הינם בעלי המקצוע המוסמכים לבצע מדידות קרקע ותפקידם הוא הראשון בשרשרת הבנייה.

מכיוון שבכדי להתחיל תהליך שיפוץ מקיף או בניית בית ועל מנת שהאדריכל יוכל להתחיל בכלל בתכנון הוא נדרש לקבל את מפת המדידה. המודד המוסמך יגיע לשטח או לדירה ויאסוף את הנתונים בשטח ולאחר מכן יעביר אותם לתוכנות הממוחשבות על מנת לנתח ולאבחן את השטח.

מודדים מוסמכים בדרום – האם הם צריכים להיות בעלי רישיון מדידה?

אכן כן, מודדים מוסמכים חייבים להיות בעלי רישיון בתוקף מטעם המרכז למיפוי ישראל. בכדי לקבל רישיון של 'מודד מוסמך' עליהם לעבור לימודי מדידה שכוללים לימודים בתחום ההנדסה הגיאודטית שבסופם יקבלו את רישיון המדידה.

מדובר בלימודים של כמעט ארבע שנים בטכניון שבסופם ישנו סטאז' של שנתיים. בקיצור, לא נלאה אתכם בכל תהליך הלימודים רק נציין שהמודדים חייבים להיות בעלי רישיון בתוקף ואת זה ניתן לבדוק באתר של המרכז למיפוי ישראל. מודד בעל רישיון בתוקף יופיע בצבע כחול ושאינם בתוקף יופיע בצבע אדום.

מודדים מוסמכים בדרום – באיזה מקרים נצטרך אותם?

אז כמו שציינו לעיל במידה ורכשתם שטח לבנייה ואתם מתכוונים לבנות עליו את בית חלומותיכם אתם חייבים להיעזר בשירותיהם של מודדים מוסמכים בדרום. מדוע אתם שואלים? מכיוון שללא תכנית מדידה של פני השטח לאדריכל אין את האפשרות בכלל לתכנן. בכדי שהאדריכל יוכל להתחיל בתכניות וסקיצות הוא חייב להבין איך נראה השטח מבחינת קווי בניין, גבהים, שיפועים, ועוד.

כמה תכניות מדידה נדרשות לבניית בית?

אז נציין שסה"כ לכל אורך תהליך הבנייה אחד מהמודדים המוסמכים בדרום שתבחרו יידרש לבצע ארבע תכניות מדידה. הראשונה שבהם תהיה עבור מפת מדידה לתכנון האדריכלי שאותו יבצע האדריכל שבחרתם עבור תכנון ביתכם.

חשוב לדעת שהתוקף עבור תכנית המדידה הראשונה הוא עד חצי שנה כך שאם עדיין לא בחרתם אדריכל המתינו מעט עד שתמצאו אחד כזה. המדידה הראשונה היא בעצם עבור קבלת ההיתר.

לאחר שקיבלתם היתר מודד הקרקע המוסמך צריך לבצע מדידה שניה שהיא בעצם סימון שטח לפני תחילת עבודות הבנייה.

המדידה השלישית בעזרת המודד המוסמך שבחרתם בדרום תתבצע לאחר שהשלד נבנה כדי לוודא בעצם שהכל הולך לפי המידות בתכנית שעליה קיבלתם את ההיתר.

ולסיום, המדידה הרביעית והאחרונה תיעשה לצורך קבלת טופס 4 שנקרא טופס איכלוס. טופס 4 הוא בעצם החותם הסופי שהבנייה נעשתה בצורה הנדרשת כפי תכנית ההיתר ולפי המידות והחוקים הנדרשים.

איך ובאיזה אופן מודדים את השטח?

כיום שהטכנולוגיה בתחום המדידות התפתחה ישנם כלים שונים לבצע את המדידות בשטח. ישנם מגוון רחב של מכשירי מדידה שמודדים את המרחקים והזוויות באמצעות טכנולוגיית אלקטרו אופטית, בנוסף ישנו צילום אווירי בתלת מימד בעזרת רחפנים בעלי יכולת צילום איכותית ומדוייקת.

המודד המוסמך יגיע לשטח על מנת להבין את תנאי הסביבה ולהתאים את הכלים הנכונים על מנת לקבל תמונת מצב מדוייקת של השטח. לרשותו ציוד טכנולוגי מתקדם הכולל מערכות לוויינים שקולטים ואוגרים את נתוני השטח בתוספץ מערך GPS שבעזרת נקלל מדידה מדויקת כחוט השיערה וברמה המקצועית ביותר.

איך לבחור מודד מוסמך בדרום מכל המודדים המוסמכים בעיר?

אכן למצוא מודד מוסמך מכל המודדים המוסמכים בדרום זו לא משימה פשוטה כל כך וכדאי שתבררו לפני שהזמנתם מודד מוסמך. הכי קל ופשוט לבדוק ולקבל המלצות על מודדים מוסמכים בדרום מהאדריכל שבונה את ביתכם או אולי בעל מקצוע אחר מתחום הבניה שאתם מכירים וסומכים עליו. נציין בדלתיים סגורות שלא תמיד כדאי לקבל את ההמלצה של האדריכל/ית שלכם ייתכן והם גובים עמלת תיווך נסתרת שבואו נאמר לא בדיוק תדעו עליה.

חשוב מאוד! לוודא שהמודד שבחרתם הינו בעל רישיון מדידה בתוקף מטעם לשכת המודדים המוסמכים בישראל. ניתן לבדוק את רישיון המודד באתר של "המרכז למיפוי ישראל" הנמצא תחת סמכותו של משרד הבינוי והשיכון ולוודא שהוא אכן בתוקף. זכרו! מודד שאינו בעל רישיון בתוקף תכנית המדידה שלו לא תקפה ולא קבילה בשום מצב, כך שחבל שתגלו זאת לאחר ששילמתם ותצאו עם מפח נפש וויכוחים מיותרים.

מחירי מודדים מוסמכים בדרום – כמה זה עולה לכם?

בהמשך למה שציינו לעיל, בעניין כמות התכניות שאתם נדרשים לבצע במהלך הבנייה. רצוי וכדאי לקחת מודד אחד לכולם ולסגור איתו מראש מחיר ותעריף כולל לכל התכניות העתידיות כך תוכלו לחסוך בהוצאות ובלא מעט כאב ראש במציאת מודד חדש לתכנית הקרובה לביצוע.

אז כיום מחיר תכנית מדידה נע בין 1500-3000 ₪ לפני מע"מ, כמובן שזה תלוי בתנאי השטח או הדירה שנדרשים לבצע בה את המדידה. ייתכן ובמידה תסגרו על ארבעת התכניות מראש המחיר יהיה מוזל משמעותית וינוע בסביבות 5500 ₪ לכל התכניות.

הבדלי המחירים משתנים מעט בין מודד מוסמך ולבין האחר וזאת מכמה פרמטרים שונים, כגון וותק, אופי וסוג המדידה, סוג הכלים הנדרשים לביצוע תכנית המדידה.

עלות מודד לבית פרטי בדרום

ייתכן ובמידה ובעתיד תרצו לבצע שיפוץ כללי לביתכם תצטרכו ככל הנראה להסתייע בשירותיו של מודדים מוסמכים בדרום. על מנת שתוכלו לקבל תכנון מדוייק כפי רצונכם מהאדריכל או המעצב שבחרתם לשיפוץ הוא יהיה חייב לדעת מהם המידות המדויקות של הבית או הדירה. שכן, רבים הם הבתים שבנויים עם מפלסי גובה שונים וקשתות וזוויות שונות ומשונות או אולי קירות עגולים וכו'.

במקרים כאלו חייב מודד קרקע מורשה שיבצע מדידה לצורך השיפוץ. נציין שעלות מדידה במקרים כאלו תהיה זולה יותר מכיוון שהתנאים כאן נוחים יחסית וניתן לבצע את המדידה בעזרת מכשור לייזר שיודע למדוד מרחק וזויות שבסופם נקבל אוסף קורדינטות שיתנו את המיקום המדויק של כל האלמנטים השונים בנכס שלכם.

לרוב במקרים של מדידה של מצב קיים בדירה או בית בדרום לפני שיפוצים תיקח משהו כמו ארבע שעות. מודד בתים בדרום יגיע בהתאם להזמנתכם ויבצע מדידה שכוללת גם את החשמל והתאורה בבית. גם כאן העלות משתנה בהתאם למורכבות. ברוב המקרים המחיר ינוע בין 10-15 ₪ למטר. במקרים בהם מדובר במבנים מסחריים בדרום המחיר יהיה זול אף יותר ויכול להגיע גם לעלות של 5 ₪ למטר.

מודדים מוסמכים בדרום – זה רק חברת 'מודד מוסמך'!

אם הגעתם עד לכאן אנו בטוחים שכבר הבנתם שלמצוא מודדים מוסמכים בדרום זה לא דבר של מה בכך. אנו בחברת 'מודד מוסמך' מתחייבים לעבודה המדויקת והאיכותית ביותר יחד עם שירות אדיב ומקצועי עם מיטב המודדים המוסמכים בתחום. אנו מבצעים את המדידות עם הכלים המדויקים ביותר ומחזיקים ברישיון מודד מוסמך.

לקבלת הצעת מחיר לביצוע תכנית מדידה לדירה או לשטח שלכם התקשרו עכשיו למודד מוסמך בדרום ונשמח לתת לכם ייעוץ חינם ללא התחייבות ממודד מוסמך מטעמנו. בין לקוחותינו ניתן למצוא משרדי אדריכלות, מהנדסים, חברות בנייה ויזמים, עורכי דין, לקוחות פרטיים וגופים וארגונים. מתחייבים למדידה המדויקת והמקצועית ביותר!

כמובן! זה השירות העיקרי שלנו. לרשותינו צוות מודדים מוסמכים בעלי רישיון מדידה בתוקף עם הציוד המתקדם בעולם למדידה מדוייקת. 

למודד מוסמך יש תפקיד מרכזי במקרי מדידות לצורכי נכסים, הגשת בקשת היתר בנייה ועוד. בלעדי המודד לא ניתן להתחיל לתכנן את הפרויקט. אם אתם מעוניינים לדעת עוד היכנסו עכשיו.

בהחלט! לרשותינו צוות מודדים מוסמכים בעלי ניסיון ודיוק. מגיעים לכל מקום בארץ בהקדם האפשרי על מנת ללתת לכם שירותי מדידה בצורה המתקדמת ביותר, לרשימת האיזורים היכנסו לאתר שלנו.

טווח המחירים הינו רחב ותלוי בסוג המדידה, המיקום בארץ ועוד. על מנת שתוכלו לדעת את המחיר היכנסו עכשיו לאתר וצרו קשר.

אנו מבצעים את כל סוגי המדידות הדרושים עבור לקוחותינו: ועוד שירותים נוספים המופיעים באתר.

שאלה מצויינת! בדיוק בשביל זה כתבנו את המאמר. היכנסו עכשיו ותראו בעצמכם למה כדאי לכם להזמין אותנו לצורכי מדידה.

שירותים נוספים שלנו

צור קשר

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים

איזורי שירות

לא מצאת מה שחיפשת?
תן לנו לחזור אליך עם הצעה שווה במיוחד עוד היום!

מודד מוסמך
דילוג לתוכן