מודד מוסמך

משרד מדידות באשקלון

תוכן עניינים

✔️ משרד מדידות באשקלון בשירות מקצועי ומדויק!

✅ מבצעים את כל סוגי המדידות.

✔️ לכל סוגי המגזרים- פרטי / עיסקי.

✅ ייעוץ טלפוני ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות מקצועי ובזמן.

להצעת מחיר ממשרד מדידות באשקלון צרו קשר

משרד מדידות באשקלון – בשביל מה?

אם אתם מחפשים משרד מדידות באשקלון ככל הנראה קניתם שטח או שאתם לקראת שיפוץ בבית או בדירה, אז מזל טוב! הגעתם למקום הנכון, למצוא משרד מדידות באשקלון שמתמחה בכל סוגי המדידות זה לא דבר פשוט. משרדנו מבצע את כל סוגי המדידות בעזרת מודדים מוסמכים מהשורה הראשונה עם הטכנולוגיה המתקדמת והחדישה בתחום הגיאודזיה.

במידה ואתם צריכים לבצע מדידה לצורכי ארנונה בדירה או בבית שלכם, אין צורך להילחץ. פנו אלינו בטלפון או בטופס יצירת קשר ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר למודד מוסמך באשקלון שיגיע אליכם לבצע את המדידה הנדרשת.

למה צריך משרד מדידות באשקלון בתהליך הבנייה?

תפקידו של משרד מדידות באשקלון בבניית הבית או בשיפוץ הינו קריטי ביותר והוא הראשון שעולה לשטח מבין כל בעלי המקצועי המעורבים במהלך הבנייה או השיפוץ. ללא הפקת תכנית מדידה לא ניתן להתחיל במלאכת התכנון והבנייה מכיוון שאין לנו דרך לדעת מה המידות הנכונות ואיך השטח מתנהג בפועל והאם יש עליו עצמים מסוימים כמו פסולת, עצים ועוד.

מודד קרקע להכנת תוכניות מדידה

מודד הקרקע שתזמינו ממשרד המדידות יגיע לשטח עם הכלים הדרושים לבצע את המדידה. בתהליך הבנייה ישנם כמה מדידות שהוא צריך לבצע. תפקידו של משרד המדידות מתחיל עוד משלב התכנון ונמשך תוך כדי קבלת היתר הבניה וכן פיקוח על ביצוע הפרויקט שנעשה בהתאם לתכניות וכלה בסיום הבנייה בעת קבלת טופס האכלוס המוכר כטופס 4.

איך לבחור משרד מדידות באשקלון מומלץ ומקצועי?

ראשית יש לברר ולבדוק שהמשרד מתנהל בצורה נכונה ע"פ לוחות זמנים. בררו אם הם מחזיקים ברישיון בתוקף ובדקו זאת באתר של המרכז למיפוי ישראל שהינו כפוף למשרד הבינוי והשיכון. שם תוכלו לראות את רשימת המודדים המוסמכים בעלי רישיון בתוקף. זכרו! מודד שאינו מוסמך ובלי רישיון בתוקף תכניות המדידה שלו אינם קבילות בוועדת הבנייה.

רק משרד מדידות מומלץ באשקלון – אל תתפשרו!

קבלו המלצות מחברים או אולי מהאדריכל שבונה את ביתיכם, השתמשו בחוכמת ההמונים. נסו לברר באיזה טכנולוגיה משרד המדידות משתמש והאם תכניות המדידה שלהם מתבצעות באופן מדוייק. חשוב לברר האם יש להם ביטוח אחריות מקצועית ומה קורה במידה וישנה טעות, האם הם נושאים באחריות? בקשו לקבל זאת בכתב. 

חשוב מאוד לוודא שהם מתחייבים ללוח זמנים מוגדר על מנת שהבנייה תלך בצורה חלקה ולא תתעכב. כל עיכוב בהגשת התכניות יעכב אתכם ב-30 יום נוספים עד שהוועדה המקומית תתכנס שוב לקבל החלטות בעניין בנייה.

כמה תכניות מדידה על משרד המדידות להכין?

אז בהמשך למה שכתבנו לעיל, משרד המדידות נדרש לשלוח מודד קרקע מטעמו במהלך הבנייה מס' פעמים כמצויין בתקנות התכנון והבניה. שלב הרישוי, ליווי ובקרת הביצוע והשלב האחרון שהינו שלב התיעוד. כאן המקום לציין שכדאי שתסגרו מראש עם חברת המדידות מחיר על כל תכניות המדידה שתידרשו למהלך הבניה. כך תוכלו לחסוך בעלויות המדידה.

תכנית מדידה ראשונה לצורכי תכנון - שלב העלייה לשטח

זהו שלב המקדים עוד לפני שהאדריכל התחיל לתכנן איך הבית יראה. בשלב הזה תצטרכו לבחור משרד מדידות באשקלון המחזיק במודד מוסמך שיגיע לשטח. המודד יסמן בתכנית הראשונה את כל מה שנמצא על השטח, עצמים, פסולת, עצים, גבהים, חזיתות של מבנים ועוד.

תכנית זאת הינה בתוקף של חצי שנה מיום התאריך שצויין עליה. לאחר מכן התכנית תהיה פגת תוקף לכן כדאי להתחיל ראשית בבחירת אדריכל ורק לאחר מכן לגשת למשרד מדידות באשקלון.

תכנית מדידה שניה – לצורכי סימון השטח

אז לאחר שכבר יש לכם את התכנית הראשונה והאדריכל הגיש את תכניות האדריכלות לוועדה המקומית וקיבלתם היתר, הגיע השלב הבא. כעת, בתכנית השניה המודד יסמן את השטח ויציין היכן צריך להניח את הכלונסאות ובמידה ויש מרתף הוא יסמן את קונטור (המסגרת) המרתף וכן את גבולות המבנה בכדי שהקבלן ידע היכן לחפור ולצקת את היסודות.

תכנית מדידה שלישית – בסיום גמר השלד

מדידה זו הינה חשובה ביותר על מנת לוודא שהבנייה נעשתה בדיוק במידות שציינו בתכניות ההיתר שקיבלתם. במידה וישנם טעויות במיקום וחריגות במבנה זה הזמן לתקן, אחרת ייתכן ובהמשך לא תקבלו טופס 4 לאיכלוס. ווידאתם שהכל במקום? הקבלן יוכל להמשיך בעבודות הבניה עד לסיומם.

תכנית מדידה רביעית – לצורך קבלת אישור אכלוס

זה השלב הסופי שבו תצטרכו לבצע מדידה עדכנית וסופית שאיתה גם תגישו הצהרה שאתם מאשרים שהבית נמצא במקום ונבנה לפי ההיתר שקיבלתם. אז אם עד לכאן הכל הלך חלק ואכן הבית נבנה כפי התכניות, לא נותר אלא לאחל לכם מזל טוב!

איך משרד המדידות או המודד המוסמך מבצע את המדידה בפועל?

המדידה בשטח תלויה בגורמים השונים וסוג המדידה הדרוש לאותו פרויקט. בגדול ניתן לומר שישנם שתי שיטות עיקריות למדידה האחת נקראת "גיאודזיה מסורתית" והאחרת "גיאודזיה לוויינית". בשני המקרים מודד מוסמך מטעם משרד המדידות יגיע לשטח עם המכשור המתאים.

זה יכול להיות מכשור אלקטרו אופטי שבעזרתו ניתן למדוד מרחקים וזוויות יחד עם מכשור לקליטת מערכות לוויין שאוגרים את המידע שהתקבל. פיענוח נתוני המדידה מתבצע לאחר מכן בעזרת תוכנות מחשב שבאמצעותם המודד יטמיע את הנתונים על גבי תכנית המדידה.

לבסוף, לאחר כל תהליך הבנייה וקבלת האישור הסופי שהינו שלב האיכלוס הנתונים שנאספו יוגשו לצורכי רישום במרשם המקרקעין, נקרא גם בשפה המקצועית תצ"ר (תכנית לצורכי רישום). זאת על מנת להסדיר כחוק את זכות הקניין של בעל הקרקע או בעל הדירה ושהינו יהיה רשום בטאבו.

משרד מדידות באשקלון זול? לא כדאי בכלל!

מחיר מודד מוסמך זה לא דבר יקר וגם לא זול ביחס לעלות התכנון והבנייה. בכל מקרה זכרו שלפעמים הזול עולה ביוקר בטח שמדובר במדידות. לפעמים טעות קטנה בתכנית המדידה עלולה ליצור נזק ועלויות של עשרות אלפי שקלים, כך שכדאי לראות מה מקבלים ומה המודד מתחייב בשבילכם לפני שמדברים על מחיר.

תחום המיפוי והגיאדוזיה הינו פרוץ מבחינת מחירים כך שאין מחיר אחיד לכל משרדי המדידות. כמובן שהעלויות משתנות ממודד למודד וגם מסוג אחד של מדידה כמו מדידה לצורכי ארנונה לבין מדידת שטח לבנייה.

מה המחיר לתכנית מדידה אצל משרד מדידות באשקלון?

העלויות להכנת תכנית מדידה נע באיזור 1500-3000 ₪ לפני מע"מ ותלוי בסוג המדידה, תנאי השטח למדידה ועוד. ייתכן ובמידה ותסגרו מראש עם המודד את כל סט התכניות הנדרש עבור תהליך הבניה המחיר שתקבלו יהיה בסביבות 5500 ₪.

בכל מקרה, חשוב לבחור מודד מוסמך ומקצועי שהינו בעל רישיון בתוקף עם וותק וניסיון בתחום המדידה. כך תהיו בטוחים שהעבודה שיבצע תהיה מדויקת יותר מה שייתן לכם ראש שקט ויחסוך מכם המון עוגמת נפש.

מודד מוסמך במשרד מדידות – פנו למקצוענים ולמומלצים ביותר!

לבחור משרד מדידות מומלץ באשקלון זה לא הדבר הכי קל בעולם, בטח בתחום המיפוי שהינו פחות מוכר לציבור הרחב. אנו משרד מדידות באשקלון המספק שירותי מיפוי בכל רחבי הארץ במחירים הוגנים ובשירות אדיב ומקצועי! 

נשמח לסייע לכם בהפקת תכניות מדידה לתכנון ביתיכם או פיקוח וליווי פרויקט הבנייה שלכם. צרו קשר בטלפון או בטופס יצירת הקשר ומודד מוסמך מטעמנו יחזור אליכם בהקדם.

כמובן! זה השירות העיקרי שלנו. לרשותינו צוות מודדים מוסמכים בעלי רישיון מדידה בתוקף עם הציוד המתקדם בעולם למדידה מדוייקת. 

למודד מוסמך יש תפקיד מרכזי במקרי מדידות לצורכי נכסים, הגשת בקשת היתר בנייה ועוד. בלעדי המודד לא ניתן להתחיל לתכנן את הפרויקט. אם אתם מעוניינים לדעת עוד היכנסו עכשיו.

בהחלט! לרשותינו צוות מודדים מוסמכים בעלי ניסיון ודיוק. מגיעים לכל מקום בארץ בהקדם האפשרי על מנת ללתת לכם שירותי מדידה בצורה המתקדמת ביותר, לרשימת האיזורים היכנסו לאתר שלנו.

טווח המחירים הינו רחב ותלוי בסוג המדידה, המיקום בארץ ועוד. על מנת שתוכלו לדעת את המחיר היכנסו עכשיו לאתר וצרו קשר.

אנו מבצעים את כל סוגי המדידות הדרושים עבור לקוחותינו: ועוד שירותים נוספים המופיעים באתר.

שאלה מצויינת! בדיוק בשביל זה כתבנו את המאמר. היכנסו עכשיו ותראו בעצמכם למה כדאי לכם להזמין אותנו לצורכי מדידה.

שירותים נוספים שלנו

צור קשר

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים

איזורי שירות

לא מצאת מה שחיפשת?
תן לנו לחזור אליך עם הצעה שווה במיוחד עוד היום!

מודד מוסמך
דילוג לתוכן