מודד מוסמך

מדידות להיתר בניה

✔️מדידות להיתר בניה בפריסה ארצית!

✅ ביצוע העבודה בידי מודד מוסמך.

✔️ עבודה מקצועית כוללת תכניות

✅ ייעוץ טלפוני עם מודד מוסמך ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות מקצועי.

✅ להצעת מחיר למדידה להיתר חייגו: 077-8051199

הרשויות המקומיות קובעות תקנות לקבלת היתרי בנייה. לא ניתן להתחיל בפרויקט בנייה מבלי לקבל תחילה היתר בנייה. אלו שבונים ללא היתר ימצאו את עצמם במהרה מתמודדים עם צו הריסה. מדידות להיתר בניה מתבצעות אך ורק באמצעות מודד מוסמך לצורך מדידות להיתר בניה.

מדידות להיתר בניה  – מה אתם חייבים לדעת בשביל לקבל אישור מהיר?

סוגיית מדידת הקרקעות בישראל מהוגנת במסגרת פקודת המדידות 1982. על פי הפקודה, מדידה להיתר בניה תתבצע על ידי מודד מוסמך עם רישיון או מודד ממשלתי. העיסוק במדידות אסור ללא רישיון בתוקף. מדידות להיתרי בניה הן לא תחום שתוכלו להקל בו ראש, חייגו עכשיו להתייעצות עם מודד מוסמך והזמנת מדידות לקבלת היתר בניה במהרה.

ביצוע מדידות להיתר בניה הינם בעזרת מודד מוסמך בלבד

החוק בישראל קובע חובת שימוש בשירותי מודד מוסמך לטובת מדידות להיתר בניה. על המודד המוסך להיות בעל תואר אקדמי בגאודזיה (אפשר ללמוד בטכניון או בחו"ל). בתום הלימודים יש לעבור מבחן מקצועי ורק לאחר הצלחה במבחן ניתן להירשם כמודד מוסמך ולהתחיל לעבוד. רישיון מודד מוסמך מאפשר ביצוע עבודות מדידה בשטחים פתוחים ובתוך מבנים. מודד קרקע מוסמך רשאי לבצע כל פעולה שדורשת מדידה גאודזית עם דגש על מדידות להיתר בניה.

איך מתבצעת מדידוה להיתר בניה?

מדידת שטח למטרת הוצאת היתר בניה דורשת עבודת שטח. על מודד מוסמך להגיע לאתר יחד עם צוות מקצועי וציוד מתאים. הצוות אוסף את כל הנתונים הדרושים בשטח ומעביר אותם אל המודד. קיימים מקרים בהם צוות המודדים נדרש להגיע אל האתר לבצע מדידות מספר פעמים בעבור אותה מדידה להיתר בניה. נתוני המדידה מועברים אל המודד שמעבד אותם ומכין מפת מדידה. מדידות להיתר בניה תקפות רק עם חתימה של מודד שטח מוסמך. מפה ללא חתימה אינה קבילה ולא ניתן להשתמש בה לקבלת היתר בניה.

תוקף של מדידות להיתר

מדידה להיתר בניה לטובת עבודת שיפוץ תקפה למשך חצי שנה. על המדידה להתבצע כחצי שני לפני מועד הגשת הבקשה לקבלת היתר. אם תגישו בקשה להיתר על בסיס נתוני מדידה ישנים יותר, הבקשה לא תתקבל ואתם תתבקשו להזמין שוב מודד לביצוע מדידות להיתר בניה. מדידה להיתר בניה היא לא תחום שאפשר להקל בו ראש או להתפשר על פחות מעבודה מדויקת.

איך מקבלים היתר בניה?

הוצאת היתר בניה מהווה רישיון שניתן לכם על ידי הוועדה המקומית לביצוע עבודות הבנייה שהצגתם מראש. היתר הבניה מעיד על הסכמת הרשות המקומית לביצוע עבודת הבנייה או השיפוץ שאתם מתכננים. הרשות המקומית מחויבת לרווחת כלל תושביה ובהתאם עליה לבחון כל בקשה לקבלת היתרי בניה.

מתן היתר בניה מותנה בהגשת בקשה מפורטת יחד עם מפות עדכניות מבוססות מדידות להיתר בניה, אישורים, תכניות חתומות על ידי בעלי מקצוע ופרטים אישיים של בעל הנכס. מודד מוסמך או אדריכל רשאים לגשת אל הרשות המקומית ולהגיש את הבקשה בשמכם. על כל בקשה להתבסס על מדידות להיתר בניה שבוצעו בחצי השנה האחרונה.

המסמכים הדרושים לקבלת היתר

  1. תכנית אדריכלית מבוססת מדידה להיתר בניה
  2. תכנון הנדסי של הנכס מבוסס מדידות להיתר בניה
  3. אישורי בעלות כולל חתימות
  4. אישורים של רשויות מקומיות (חשמל, בזק ועוד)

מי רשאי להתנגד לבקשת היתר בניה?

הרשות המקומית מחויבת לשרת את טובת כלל תושביה. על כן, לפני שניתן כל אישור לתכניות בנייה יש לבדוק האם קיימת התנגדות של שכנים או כל גורם אחר לעבודת הבניה. היו מקרים בהם שכנים או בעלי נכסים באזור הביעו התנגדות למתן היתר בניה (עליהם להגיש את ההתנגדות בתוך שבועיים). הוועדה תתנגד לדון בבקשה שלכם לקבל היתר במידה ולא תגישו את כל המסמכים הדרושים או שתגישו נתוני מדידה להיתר בניה ללא חתימה מודד מוסמך.

מה כוללת מדידה להיתר בניה?

מפת מדידה להיתר בניה תכלול נתונים מדויקים של הקרקע וכל מה שנמצא באזור. צוות המודדים מודד ורושם נתונים של מבנים קיימים, נתוני קרקע חריגים, עמודים, סלעים, תשתיות ועוד. תוקף מפת מדידה הוא לחצי שנה ממועד ביצוע המדידה. בכדי לחסוך לעצמכם הוצאות מיותרות כדאי לתאם את המדידה בסמוך למועד הגשת בקשת ההיתר. הארכת תוקף תכנית מדידה אפשרית באמצעות חתימה של מודד מוסמך (אותו מודד שביצע את המדידה המקורית).

כמה עולה להזמין מדידות להיתר בניה?

מחיר מדידה להיתר נקבע בהתאם למורכבות של העבודה. ככל שהשטח יותר גדול ומורכב כך העבודה תדרוש שעות רבות יותר והמחיר ייקבע בהתאם. חשוב להדגיש שעבודת מדידה להיתר בניה דורשת מודד מגרש מוסך שמחזיק ברישיון בתוקף. תכנית מדידה תקפה רק כאשר היא חתומה על ידי מודד מוסמך. הרשויות אכן מאמתות את החתימה של אנשי המקצוע על התכניות.

מתי נזמין מדידות להיתר בניה?

מדידת קרקע לבניה לקראת הכנת תכנית מדידה כרוכה במספר ביקורים בשטח, עיבוד נתונים, כתיבת מפה טופוגרפית ופעולות מורכבות נוספות. הקפידו להזמין מדידות להיתר בניה מספר חודשים לפני המועד בו תרצו להגיש את הבקשה להיתר בנייה. להזמנת מדידה להיתר בניה במחיר הוגן חייגו עכשיו ותיהנו משירות מקצועי, אדיב וסבלני. חשוב להדגיש שתהליך קבלת היתר בנייה דורש זמן רב כך שכדאי ללוות אותו עם איש מקצוע שמכיר את ההליך כולו.

כך תקבלו את היתר הבניה בצורה מהירה

הכנה מדויקת של כל תיק המסמכים חיונית לקבלת תשובה מהירה. מודד מוסמך מנוסה, מקצועי ומסור יעשה בעבורכם יותר מעוד מדידה להיתר בניה. הוא יכין בעבורכם את המפה הטופוגרפית מהר ככל האפשר על סמך נתונים מדויקים. אותה מדידה להיתר בניה שהמודד המוסמך חתום עליה משמשת בסיס לעבודת האדריכל.

במעמד הגשת התכנית האדריכלית אתם מתבקשים להגיש גם מדידה להיתר בניה עם חותמת. מספיק שיחסר מסמך אחד או שתחסר חתימה על מדידה להיתר בניה והבקשה כולה לא תאושר ותתעכב.

מודד מוסמך אמין, מקצועי ומסור יידע לזרז בעבורכם את קבלת היתר הבניה ולהבטיח בסיס מדויק לתכנית אדריכלית לבית החלומות שלכם. חייגו עכשיו להזמנת מדידה להיתר בניה וקבלת פרטים נוספים.

מדידות הינו תחום רחב, ישנם מגוון סוגי מדידות: מדידות להיתר, מדידות פנים, מדידות קרקע, מדידות לרישום בטאבו ועוד..

משרדנו מספק שירותי מדידה לאדריכלים, יזמים, קבלנים ועוד. 

להצעת מחיר היכנסו לאתר >>

כדאי לבחור במשרד מדידות המספק שירותי מדידה בידי מודד מוסמך. שכן מדידות להיתר בניה מצריכות גושפנקה של מודד מוסמך בלבד.

למידע נוסף היכנס לאתר לקריאת המאמר המלא >>

תוכן עניינים

שירותים נוספים שלנו

צור קשר

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

שירותים נוספים

5/5 - (34 דירוגים)

לא מצאת מה שחיפשת?
תן לנו לחזור אליך עם הצעה שווה במיוחד עוד היום!

מודד מוסמך
דילוג לתוכן