מודד מוסמך

מדידת דירה לפני שיפוץ מאסיבי

החלטתם לבצע שיפוצים גדולים בדירה? אולי בבית פרטי הכולל גם צביעה באזור החצר הפרטית? ככה או ככה, מדידת דירה לפני שיפוץ מאסיבי היא חלק מהתהליך של שיפוצי חללים שונים. שלב זה חיוני להצלחת הפרויקט הכללית, והטיפים החשובים כאן לפניכם.

✔️ שירותי מדידת דירה לפני שיפוץ!

✅ ביצוע המדידה במחיר הוגן.

✔️ הכנת תכנית מדידה מדויקת

✅ ייעוץ טלפוני עם מודד מוסמך ללא עלות.

✔️ להצעת מחיר למדידת דירה לשיפוץ חייגו 077-8051199

מדידת דירה לשיפוץ בעזרת חברה מקצועית

מדידת דירה שלמה זו לא ממש משימה קלה, מכיוון שמשימה זו דורשת מידה גבוהה של דיוק והקפדה על כל סנטימטר בחלל הבית. כדי להתחיל בכך באופן עצמאי, יש להצטייד בציוד הנדרש הכולל סרטי מדידה, כמו גם פלס לווידוא פילוס המשטחים השונים. עם זאת, ניתן לבצע מדידת דירה לפני שיפוץ מאסיבי גם בעזרתה של חברה מקצועית. אלו הם הגורמים שיכולים לסייע במדידות:

  1. חברת בדק בית: חברות בדק בית מבצעות מדידות של נכסים, כמו גם וידוא פילוס, ליקויים מבניים ועוד. 
  2. הנדימנים: יש לציין, לא כל הנדימן מספיק מנוסה כדי לבצע מדידות מדויקות. 
  3. קבלנים: אלו יכללו גם שיפוצניקים שאינם קבלנים מורשים. 
מדידת דירה לפני שיפוץ
מדידת דירה לפני שיפוץ

טיפים כלליים למדידת דירה לפני שיפוץ מאסיבי

אם אין לכם רקע במדידות של חללים שונים, חשוב לציין כי מומלץ להתחיל במדידת הקירות בכל חדר אחד ובכל פעם לחוד. אולי אפילו יהיה כדאי לכם לצייר דיאגרמות או לצלם תמונות של כל קיר כדי שתוכלו לעקוב אחר המידות בכל חלל וחלל. 

כמו כן, זכרו כי עליכם למדוד כל פתח, חלון, ארון וכל מאפיינים אחרים שיכולים להשפיע על המיקום של רהיטים או אביזרים שונים. ולא פחות חשוב, שימו לב לגובה התקרה בכל חדר. בעתיד, ייתכן שתרצו להתקין כל מיני אביזרים כמו מאווררי תקרה או גופי תאורה, ככה שגובה התקרה הוא חלק בלתי נפרד תהליך של מדידת דירה לפני שיפוץ מאסיבי.

מה עוד כוללת מדידת דירה לפני שיפוץ מאסיבי?

כשמתכננים שיפוץ גדול של דירה, כדאי תמיד לקחת בחשבון שיפועים שונים הקיימים בדירה וכן משטחים לא אחידים או לא ישרים. בהקשר הזה של הדברים, מכשירי פילוס הם חלק מכלי העבודה שיש צורך להחזיק בהם עבור מדידת דירה לפני שיפוץ מאסיבי מכל סוג. 

ברוב המקרים, קבלנים ושיפוצניקים משתמשים במכשירי פילוס על מנת למדוד את המשטחים, הקירות והתקרות או הריצוף. זאת, כדי לוודא שהתוצאה הסופית תהיה שטוחה או משופעת כפי שתוכנן ע"פ תוכנית השיפוץ.

לסיכום, כמה עולה מדידת דירה לפני שיפוץ מאסיבי?

אם אתם שואלים כמה עולה מדידת דירה לפני שיפוץ מאסיבי, התשובה לכך תשתנה בהתאם לגודל וסוג המבנה. כאשר מדובר על דירות מגורים, מדידת דירה לפני שיפוץ יכולה לעלות כ-1,800 ₪ – 2,400 ₪ לדירות 4 – 5 חדרים. 

אם יש צורך למדוד בתים פרטיים, העלויות יכולות לנוע בין כ-6,000 – 7,000 ₪. כך או כך, דירה או בית פרטי, מדידה צריכה להתבצע בצורה מדויקת על ידי מודד מוסמך, בהנחה שרוצים לקבל תוצאות מהימנות ואכן מדויקות. 

בהחלט! אחד משירותינו הינו מדידת דירה לפני שיפוץ בידי מודד מוסמך על מנת שתוכלו לקבל תכנית מדידה מדויקת לפני השיפוץ.

כמובן, אנו מבצעים את השירות בפריסה ארצית, גם במושבים ובקיבוצים בליווי מלא של מודד מוסמך, היכנסו לאתר והשאירו פרטים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
5/5 - (33 דירוגים)

לא מצאת מה שחיפשת?
תן לנו לחזור אליך עם הצעה שווה במיוחד עוד היום!

מודד מוסמך
דילוג לתוכן