מודד מוסמך

מדידות מבנה לצורך הערכת נכס

כדי לבצע מדידות מבנה לצורך הערכת שווי נכס, יש להזמין חברת בדק בית אשר מתמחה במדידות מדויקות. יתרה מכך, במקרים רבים יהיה צורך להסתייע גם בשמאי מקרקעין כדי לקבל הערכה מדויקת לגבי שווי אותו נכס. היכן מתחילים? עם בדק בית.

✔️ שירותי מדידות מבנה!

✅ ביצוע המדידה במחיר הוגן.

✔️ הכנת תכנית מדידה מדויקת

✅ ייעוץ טלפוני עם מודד מוסמך ללא עלות.

✔️ להצעת מחיר למדידת מבנה חייגו 077-8051199

בדקו את גודל המבנה לפני ביצוע רכישה

המידות המדויקות של נכס במטרים רבועים (או במונחים של דונמים כאשר מדובר בקרקעות בתים פרטיים, משקים וכולי), חשובות הן לקונים והן למוכרים של כל נכס נתון. מדידות אלו מאפשרות לקבוע את שווי השוק של הנכס. כדי לעשות זאת בצורה נכונה, יש להסתייע בחברת בדק הבית המקצועית ביותר שניתן לאתר. בהקשר הזה של הדברים, חברות בדק בית מקצועיות יענו על הקריטריונים הבאים:

  1. ניסיון: חברת בדק בית צריכה להחזיק בניסיון של לפחות 5 שנים בתחום. 
  2. כלים: חברת בדק הבית נדרשת להשתמש בכלי מדידה והערכה מדויקים, לרבות סיבים אופטיים, בדיקות גז, בדיקות מצלמות תרמיות ועוד. 
  3. מוניטין: כדאי לערוך השוואת מחירים בין חברות בדק בית ולבדוק מי מהן מציעה מחירים אטרקטיביים ומוניטין ללא דופי (בודקים ביקורות ודירוגים במהלך ההשוואה). 
מדידת מבנה בעזרת מודד
מדידת מבנה בעזרת מודד

מה חשוב לדעת? – מדידות מבנה לצורך הערכת שווי נכס

בסופו של דבר, לכל מדידת נכס יש משמעות כלכלית, הן מהצד של הרוכשים והן מהצד של המוכרים של הנכס. מסיבה זו, חברות בדק בית משתמשות במגוון כלים כדי למדוד כל היבט של מבנה בצורה מדויקת, כולל המידות המדויקות אשר משליכות על מחיר הנכס. 

מעבר לכך שחברות בדק בית מבצעות מדידות מבנה לצורך הערכה של שווי הנכס, בדק בית כולל בדרך כלל גם בדיקת תקינות ובטיחות מבנית. בתוך כך, לפני ביצוע כל מכירה או רכישה של נכס, חשוב לוודא שכל המדידות נלקחות בחשבון, אך גם חשוב לוודא כי הנכס לא כולל כל מיני ליקויים מבניים, שלדיים וקוסמטיים שונים. 

מדידת מבנה עבור הערכת שווי
מדידת מבנה עבור הערכת שווי

המשמעויות של בדיקת בדק הבית 

בכל מקרה של ליקוי בטיחותי, מבני או קוסמטי, יהיו לכך משמעויות כספיות במעמד המכירה או הרכישה של אותו נכס. אבל מעבר לזה, בדק בית נדרש לא רק כדי להתמקח ולנהל מו"מ על מחיר הדירה במעמד מכירתה או רכישתה. חשוב מכך, בדק בית נועד כדי לשלול ליקויים מסוכנים. 

לאחר שמבצעים בדיקת בדק בית הכוללת גם מדידות מבנה לצורך הערכת שווי נכס, חברת בדק הבית מספקת דו"ח מלא ומפורט אשר תקף מבחינה משפטית. בנקודה זו חשוב לציין, המוניטין של חברת בדק הבית חשוב במיוחד, כאשר מדובר על תקפות משפטית. אם לחברה יש היסטוריה מפוקפקת בבתי המשפט, ייתכן שהדו"ח של החברה יילקח בערבון מוגבל בביהמ"ש בעתיד. 

לסיכומו של דבר, הזמנת מדידות מבנה לצורך הערכת שווי נכס זה דבר אחד, אבל איתור חברה מקצועית דיה זה דבר אחר לגמרי. כדי לאתר את החברה הנכונה, חשוב להקדיש כמה דקות ולערוך איזשהו מחקר שוק קצר הכולל השוואת מחירים, ביקורות ודירוגים (עושים את זה אונליין). 

בהחלט! אחד משירותינו הינו מדידה למבנה בידי מודד מוסמך על מנת שתוכלו לקבל תכנית מדידה מדויקת לפני רכישה.

כמובן, אנו מבצעים את השירות בפריסה ארצית, גם במושבים ובקיבוצים בליווי מלא של מודד מוסמך, היכנסו לאתר והשאירו פרטים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
5/5 - (33 דירוגים)

לא מצאת מה שחיפשת?
תן לנו לחזור אליך עם הצעה שווה במיוחד עוד היום!

מודד מוסמך
דילוג לתוכן