מודד מוסמך

ביצוע מדידות לבדק בית

בשוק הדיור הנוכחי, ולמעשה מאז ומתמיד, בדק בית היא בדיקה הכרחית שמומלץ לבצע לפני שרוכשים או מוכרים נכס. הן מהצד של המוכרים והן מהצד של הרוכשים, ביצוע מדידות לבדק בית יכול להיות חשוב ברמות הקריטיות ביותר. המשיכו לקרוא כדי לחסוך כסף ולהימנע ממלכודות נדל"ן.

✔️ שירותי מודד מוסמך לבדק בית!

✅ ביצוע המדידה במחיר הוגן.

✔️ הכנת תכנית מדידה מדויקת

✅ ייעוץ טלפוני עם מודד מוסמך ללא עלות.

✔️ להצעת מחיר למדידת בדק בית חייגו 077-8051199

בדקו נכון לפני שתשקיעו

אף אחד לא טען אי פעם שעולם הנדל"ן הוא פשוט, למעשה העסקאות בעולם זה מורכבות מאוד וכוללות התייחסות להמון פקטורים וגורמים שונים. בתוך כך, אנשים אשר משקיעים בנדל"ן או רוכשים נכס לטובת מגורים, כמעט וחייבים לבצע בדיקות בדק בית. כאשר מבקשים לבצע בדק בית, אחד הצעדים הראשונים שיש לבצע הוא ביצוע מדידות לבדק בית, כאשר זה יכלול:

  1. מדידת כלל שטח הדירה.
  2. שימוש בכלי מדידה מקצועיים לקבלת נתונים מהימנים. 
  3. מדידת חלונות, דלתות ושטחים כמו תקרות, ממ"ד ועוד. 
  4. מדידות מעבדה, בדיקות ע"י קורלטור ממוחשב ועוד. 
מדידה לבדק בית
מדידה לבדק בית

כיצד מבצעים מדידות לבדק בית?

התהליך של ביצוע מדידות לבדק בית, בראש ובראשונה, דורש שימוש בכלי העבודה הנכונים. בתוך כך, מדידות בדק הבית כוללות בדיקה שהבית ישר ככל האפשר, קרי מפולס. לא פעם, קיימות בעיות פילוס אשר אינן נראות בעין אנושית, אבל את הליקויים האלו ניתן לאתר בעזרת מכשירי פלס מתקדמים. 

יש לציין, בעוד כי חלק מהכלים מבצעים מדידת מידת הפלס של פקטור כזה או אחר, כלים אחרים מבצעים גם פילוס הלכה למעשה של אותו גורם. ברוב המקרים, אנשי המקצוע משתמשים בכלי אשר נקרא פלס בנאים (או "שטיכמוס"). כמו כן, ניתן להשתמש בפלס. פלסים המתבססים על לייזר נועדו בעיקר לבדיקת שיפועים וליקויים בשיפוע.

מדידות בדק בית: זיהוי ואיתור מקורות קרינה 

מעבר לכך שבדיקת בדק בית מתמקדת בזיהוי סדקים בקירות, ליקויים מבניים ובעיות פילוס משטחים, בדק בית עוסק גם בזיהוי ואיתור של מקורות קרינה מסוכנת בבית. באופן כללי, בתים יכולים להיות חשופים לרמות גבוהות של קרינה, מה שכמובן עשוי להיות מסוכן מאוד למתגוררים במבנה. 

כדי לאתר קרינה ברחבי הדירה, חברת בדק בית תבצע בדיקות הכוללות סקירה מלאה של תשתיות החשמל, כמו גם רשת הסלולר במבנה ואפילו תבדוק את מכשירי החשמל עצמם בדירה. למשל, פתרונות הסקה, רדיאטורים, תנורים חשמליים ועוד. 

מדידת בדק בית
מדידת בדק בית

לסיכום, כמה עולה בדיקת בדק בית?

באופן כללי, מחיר בדק בית יכול לנוע בין כ-1,200 – 1,650 ₪, כאשר העלויות ישתנו בהתאם לגודל הדירה, כמות החדרים, סוגי התשתיות בדירה וכן הלאה. כדי להוזיל עלויות בתחום זה, חשוב לערוך השוואת מחירים בין חברות בדק בית, מה שיכול להוזיל גם מאות שקלים לעיתים. 

אם אתם מעוניינים להוזיל עלויות, ניתן לבצע השוואת חברות בדק בית אונליין, בד"כ דרך פורטלים העוסקים בנושא. עבור מי שפחות מתחברים לטכנולוגיה, ניתן גם ליצור קשר עם צוות הפורטל כדי לאתר חברות בדק בית במחירים משתלמים לפי אזורי מגורים. 

בהחלט! אחד משירותינו הינו מדידה לבדק בית בידי מודד מוסמך על מנת שתוכלו לקבל תכנית מדידה מדויקת לפני רכישה.

כמובן, אנו מבצעים את השירות בפריסה ארצית, גם במושבים ובקיבוצים בליווי מלא של מודד מוסמך, היכנסו לאתר והשאירו פרטים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
5/5 - (33 דירוגים)

לא מצאת מה שחיפשת?
תן לנו לחזור אליך עם הצעה שווה במיוחד עוד היום!

מודד מוסמך
דילוג לתוכן