מודד מוסמך

רחפן צילומי אוויר - אורתופוטו

✔️ צילומי אוויר רחפן – אורתופוטו

✅ מיפוי שטח עם רחפן בצורה מקצועית.

✔️ צילום אווירי מרחפן והכנת מפה טופוגרפית

✅ ייעוץ טלפוני עם מודד מוסמך ללא עלות.

✔️ צילומי רחפן מחיר הוגן!

✅ להצעת מחיר לצילומי אוויר מרחפן חייגו: 077-8051199

אורתופוטו רחפן צילומי אוויר

כיום בעזרת טכנולוגיה מתקדמת של רחפנים ניתן לבצע אורתופוטו בעזרת רחפן לצילומי אוויר ולמדוד את השטח הרצוי. התמונה שמתקבלת הינה באיכות גבוהה ובצורה תלת ממדית 3D מה שאמפשר להבין את השטח בצורה ברורה יותר. חברתנו מספקת מיפוי שטח בעזרת רחפן מקצועי ופיענוח המפות בידי מודד מוסמך הכנת המפות הרצויות לאחר עיבוד ממוחשב.

מה הצורך במיפוי שטח עם רחפן?

ישנם מגוון מקרים בהם נצטרך לבצע צילום אוויר מרחפן, לדוגמה במקרה שעירייה רוצה לבצע מיפוי לשכונה או לאיזור מסוים בעיר לצורכי חישוב ארנונה למשל או מדידת שטחים חקלאיים. בעזרת הרחפן אפשר לצלם צילומי אוויר לאורך ולרוחב המתפרס על פני קילומטרים ולקבל תמונה אחת ענקית של השטח שנמדד בתלת ממד שניתן לבחון אותה לאורכה ולרוחבה ולהבין את התמונה בצורה מדויקת וברורה לעין.

מקרים נוספים בהם נשתמש באורתופוטו בידי צילום אוויר מרחפן יהיו לצורך מיפוי שטחים לפני הנחת תשתיות או לצורך סקר קרקע לצורכי מחקר מבחינה גיאוגרפית או גיאולוגית. בנוסף ניתן לבצע מדידות בידי רחפן לצורכי אדריכלות והכנת תכניות הנדסיות או מדידות קדסטר לצורכי תיחום שטחי נדל"ן.

אורתופוטו רחפן
אורתופוטו רחפן

מדידת שטחים בצורה ישנה OUT מדידה עם רחפנים IN

בעבר מדידת שטחים הייתה מבוצעת בעזרת מכשירי GPS או מודדי לייזר מיושנים שגרמו לתוצאות לא מדויקות של פני שטח, דבר שהוביל לטעויות בחישובי ההנדסה והבנייה בשטח. הפיתרון היותר מוצלח בוצע בעזרת צילום אוויר ממטוסי צילום, התוצאות היו מעולות אך עלויות הטיסה היו יקרות וכואבות בכיס. כיום, בעזרת רחפן לצילומי אוויר ניתן לחסוך את עלויות הצילום, צילומי רחפן מחיר זול זה משהו שכן קיים היום, כך שניתן לחסוך בהוצאות מיותרות על מדידת השטח.

איך מתבצע אורתופוטו מרחפן לצורך מיפוי שטח?

המדידה מתבצעת מרחפן מתבססת בעיקר על צילום אווירי הנעשה מגובה רב בזוויות שונות בעזרת צילום באיכות גבוהה וחיישנים אלקטרו אופטיים. הידע שנאסף מפוענח לאחר מכן תוכנת מחשב שיודעת למפות את השטח לפי נקודות אורך ורוחב שבעזרתם ניתן להבין את גודל השטח וצורתו ומייצר מפה טופוגרפית של השטח באופן מדויק. התוצר שמתקבל הינו ברמה גבוהה ביותר והינו במודל תלת ממדי.

אורתופוטו ומיפוי פוטוגרמטרי בעזרת רחפנים

אז מה זה בעצם פוטגרמטריה? התשובה על כך תמצאו במאמר מיפוי פוטוגרמטרי. אך נציין שמיפוי פוטוגרמטרי הוא בעצם תחום של צילומי אוויר לצורך דברים חשובים כגון בתחום הביטחון והמודיעין. אורתופוטו צילומי אוויר בוצעו בעזרת מטוסי צילום והתוצאות שהיו צריכות להתקבל היו חייבות להיות איכותיות עם כמה שיותר מידע על פני השטח. כיום בעזרת הרחפנים ניתן לומר שמיפוי אורתופוטו הינו בר קיימא גם במחירים נוחים וגם לצורך מיפוי תשתיות בנייה, תכנון אדריכלי ומיפוי שטחים גם ללקוחות פרטיים.

צילום אוויר רחפן
צילום אוויר רחפן

מה היתרונות של מיפוי שטח עם רחפן?

כמו שכבר הבנתם מקריאת המאמר למיפוי ומדידות של שטח עם רחפן ישנם מגוון יתרונות שביניהם ניתן למצוא:

חיסכון בעלויות הצילום

כמו שציינו לעיל בעבר מיפוי אוויר בוצע בעיקר בעזרת מטוסי צילום שמדדו את השטח, התוצאות היו בסדר אך עלויות התשלום על כך ממש לא. עם מיפוי שטח בעזרת רחפן ניתן לחסוך אלפי שקלים, שהרי בסופו של יום להרים רחפן לאוויר זה לא כמו להרים מטוס.

צילום מורחב ובעל פרטים רבים

לבצע צילום אוויר בעזרת מטוס זה לא כמו לבצע את הצילום מרחפן. מכיוון שמטוס צריך לטוס בגובה רב עקב המבנים ועקב חוקי הטיסה דבר שמוביל מפות עם מעט פרטים. מנגד, רחפנים טסים בגובה נמוך ומייצרים מפת שטח עם פרטים רבים שניתן לראות ובכך להתאים את התכנון למפה הטופוגרפית של השטח.

צילום בצורה מהירה ומידית

התוצאות שמתקבלות מרחפן הינן יחסית בצורה מידית וניתן לפענח את תצלומי האוויר בפחות מהזמן שהיה דרוש לפיענוח תצלום שבוצע בצורה אחרת.

קבלת מפת מדידה בתלת ממד 3D

צילום אווירי מרחפן מאפשר יצירת מודל תלת ממדי ומידול של פני השטח. לעיתים יש צורך ביצירת מציאות רבודה בפרויקטים מורכבים המצריכים מידול בתלת ממד.

מיפוי שטח עם רחפן
מיפוי שטח עם רחפן

צילומי רחפן מחיר זול האם קיים?

מחיר צילום רחפן הוא לא דבר זול כל כך, אך לעומת השיטה שהייתה קיימת פעם, צילום אוויר ממטוסים ניתן לומר שהמחיר זול יותר כשזה מתבצע בעזרת רחפן.

המחיר נקבע לפי פרמטרים שונים כגון סוג השטח, מיקום בארץ וגודלו. העיקרי שבהם הינו כמובן גודל השטח המדובר. ככל שמדובר על שטח גדול יותר כך המחיר יהיה יקר יותר. מחיר צילומי רחפן הינו החל מ-1,700 ₪ ועשוי להגיע גם לעשרות אלפי שקלים. בכדי שתוכלו לקבל הצעת מחיר מדויקת השאירו פרטים באתר או צרו עימנו קשר ונשמח לתת לכם את המחיר הטוב ביותר לצילום אוויר מרחפן.

מיפוי שטח לאדריכלים ומהנדסים בצורה מדויקת

אם אתם נמצאים בתחום האדריכלות והנדסת הבנייה אנו יכולים לבשר לכם שכיום ניתן לקבל מידול בתלת ממד של פני השטח. בעזרת היכולת של הרחפנים לבצע תצלומי אוויר ברמה גבוהה במיוחד תוכלו להנות ממפה טופוגרפית ברמה הגבוהה ביותר! צרו עימנו קשר והזמינו עוד אורתופוטו רחפן לצילום אוויר.

אורתופוטו רחפן הינו צילום אווירי של שטח מסוים בעזרת רחפן.

בעבר שיטת המדידה לצילומי אוויר הייתה נהוגה בעזרת מטוסי צילום מה שהיה משפיע על מחיר העבודה. כיום בעזרת צילומי אוויר מרחפן ניתן לחסוך בעלויות התפעול של הכנת מפת השטח. 

למידע נוסף היכנסו למאמר וקראו בעצמכם >>>

בהחלט כן! 

כיום בעזרת רחפנים מתקדמים ניתן לבצע מיפוי שטח עם רחפן ולקבלת תמונה מדויקת ורבת פרטים של השטח המדובר. 

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת לפי השטח שאתם צריכים למדוד.

מה היה לנו עד עכשיו?
5/5 - (32 דירוגים)

לא מצאת מה שחיפשת?
תן לנו לחזור אליך עם הצעה שווה במיוחד עוד היום!

מודד מוסמך
דילוג לתוכן