מודד מוסמך

הקמת מערכת מידע גיאוגרפית (GIS)

✔️ הקמת מערכת מידע גיאוגרפית GIS באופן מקצועי!

✅ ביצוע העבודה בידי מודד מוסמך.

✔️ תשריט בית משותף לרישום מקרקעין בטאבו

✅ ייעוץ טלפוני עם מודד מוסמך ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות מקצועי.

✅ להצעת מחיר להקמת מערכת GIS גיאוגרפית חייגו: 077-8051199

הקמת מערכת מידע גיאוגרפית (GIS) – כל המידע במקום אחד (קל להבנה)

מחפשים מידע על הקמת מערכת מידע גיאוגרפית GIS אצלכם בארגון? אנו נסביר כאן מהי מערכת GIS, כיצד מקימים אותה ונספק מידע שימושי רב. אין ספק שאתם תבחרו בחברה אמינה ומקצועית שמשתמשת בטכנולוגיה חדישה, אך בכל זאת כדאי שתדעו מה בדיוק עושה המערכת והיכן אתם נדרשים לשים דגש.

מערכת מידע גיאוגרפית (GIS) היא כלי שליטה, בקרה, ניהול וניתוח של מידע גיאוגרפי. המערכת משלבת בין מספר מאגרי ידע רלוונטיים ומסוגלת להציג נתונים של טופוגרפיה בסיסית, נתונים מוניציפליים ומתאר בנייה.

הקמת מערכת מידע גיאוגרפית (GIS) חיונית בעבור רשויות מקומיות, ארגונים גדולים, ניהול שטחים חקלאיים, מפעלים ועוד. הקמת המערכת דורשת יכולות גבוהות וניסיון. לתיאום פגישת ייעוץ עם אחת החברות המובילות בתחום בישראל, צרו קשר.

 

איך מקימים מערכת מידע גיאוגרפית (GIS)?

הקמת מערכת מידע גיאוגרפית (GIS) דורשת זמן ועבודה רבה. על מנת להבטיח לעצמכם את התוצאות הטובות ביותר יהיה עליכם לבחור נכון באנשי מקצוע בעלי ניסיון. חברות GIS מתחילות את התהליך עם בניית מפה טופוגרפית חלקה (מפה "לבנה") ובונות על גביה את הנתונים. האיסוף של המידע מתבסס על סקרים גאוגרפיים, מיפוי תצלומי אוויר, סקר נכסים, מידול תלת ממדי ועוד.

הארגון בעבורו מוקמת המערכת מתבקש לספק טבלאות נתונים רלוונטיות. שימו לב, הקמת מסדי נתונים גיאוגרפיים (GIS) דורשת גם עדכון שוטף ועקבי. ללא עדכון תמידי המידע יהפוך במהרה ללא רלוונטי.

על כל תהליך הקמת מערכת מידע גיאוגרפית (GIS) להתבצע בצורה מקצועית ומדויקת. עבודה עם טכנולוגיית GIS דורשת אנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר. יש להקפיד על דיוק החל משל איסוף המידע ועד לשלב של ממשק המשתמש והתוכנה.

איך מתחילים הקמת מערכות מידע גיאוגרפיות (GIS)?

הקמת מערכות מידע גיאוגרפיות GIS)) יש להתאים בראש ובראשונה לצרכים ולציפיות של הארגון בעבורו מתבצעת העבודה. אין מדובר במשימה פשוטה, אלא בכזאת שדורשת את מיטב המומחים בתחום. מערכת מידע גיאוגרפי עתידה לשמש כלי ניהולי, אמצעי אחזור וניתוח נתונים ובסיס לקבלת החלטות.

כך למשל, ברשויות מקומיות השימוש במערכת נפוץ במחלקת ההנדסה, הוועדה לתכנון ולבנייה, מחלקת הארנונה, אגף הביטחון, המחלקה לאיכות הסביבה ועוד. יצירת מערכת GIS  מאפשרת חיבור מהיר בין המידע ההנדסי לבין נתוני הארנונה. השימושים במערכות מידע גיאוגרפי רבים ברשויות מקומיות.

 

דגשים לקראת הקמת מערכת מידע גיאוגרפית GIS

החברות המובילות בתחום מבססות את עבודתן על טכנולוגיה מתקדמת. מערכות המידע החדישות מתבססות על רשת האינטרנט כך שניתן לעדכן את המערכת כולה ברגע, ולאפשר גמישות שמבטיחה התאמה מרבית בין מאפייני המערכת לבין הצרכים של הארגון.

הקמת מערכת מידע גיאוגרפית GIS)) תלווה בכל השירותים המקיפים הדרושים להקמת מערכת המידע. צוות מקצועי ומיומן יאסוף מידע אודות השכבות הגיאוגרפיות, מאגרים של מפות, סריקות ארכיוניות, צילומי אוויר, סקרי נכסים וארנונה, מסדי נתונים, מידע הנדסי ועוד. יש לכם הזדמנות לפיתוח של ממשקים בין מערכות נוספות בארגון. הקמת מערכת מידע גיאוגרפית (GIS) מרכזת את כל המידע הגיאוגרפי הנחוץ לכלל המחלקות בארגון במקום אחד.

 

המאפיינים הבולטים של המערכת

מה זה מערכת GIS בכלל? אם עדיין לא הצלחתם להבין את התפקידים של מערכת המידע הגיאוגרפית, כאן תבינו מה היא עושה ומדוע היא כה נחוצה. מפות GIS מציגות מידע גיאוגרפי ממקורות שונים (כולל בהתאם לצורך גם מיפוי פוטוגרמטרי באמצעות רחפנים / כטבמ"ים). מה המערכת מסוגלת לעשות?

  1. אינטגרציה עם מערכות נוספות
  2. ממשק חיפוש בהתאמה אישית לצרכים של הלקוח
  3. אפשרות לבצע שאילתות מרחביות
  4. יכולת מדידה
  5. השוואה בין תקופות
  6. ניהול משתמשים (אפשרי על בסיס הרשאות)
  7. הפקת שאילתות ודוחות אירועים על פי צרכי הארגון
  8. אפליקציה לשימוש במכשירים ניידים

שימוש נכון במערכת מאפשר קבלת מידע מפורט בקלי קלות. המערכת מבצעת סנכרון עם מערכות נוספות בארגון והופכת כך לכלי רב ערך. קיימת אופציה של מערכת צילומי אויר מובנית, ממשק למערכות ניהול וביצוע ניתוחים מרחביים מורכבים.

מידע רב מתרכז במקום אחד כך שאתם מייעלים את העבודה. מבט מהיר בדוחות המידע מגלה את הפתרון לבעיות ושאלות. הקמת מערכות מידע גיאוגרפית GIS מהווה אינטגרציה בין מידה, חומרה ותוכנה. המידע הגיאוגרפי מוצג בכמה צורות כך שכלל המחלקות בארגון מצליחות למצוא את מבוקשן.

 

מידע ויזואלי ברזולוציה גבוהה

אחד הדגשים החשובים בכל הקמת מערכות מידע גיאוגרפיות (GIS) הוא הבטחת קבלת מידע ברזולוציה גבוהה. כאשר המידע הוויזואלי מוצג ברזולוציה גבוהה ניתן לתחקר את השטח, לעקוב אחר שינויים ולבצע סקרים מבלי לצאת מהמשרד. המערכות המתקדמות מאפשרות הצגת צילומי אוויר ב-360 מעלות בכל רגע נתון.

 

אלו שימושים עיקריים מתבצעים במערכת?

  1. מדידת גבהים, מרחקים ושטחים
  2. קבלת נתוני נ.צ וגובה בכל נקודה
  3. חישוב אוטומטי של שטח והיקף בכל מבנה
  4. הוספת קווים, איורים ומלל על גבי התמונות לטובת עדכונים
  5. אינטגרציה מלאה עם חומרים ותוכנות שימושיות

בכל רגע נתון אפשר יהיה לצפות בצילומי אוויר מכמה כיוונים. המחשב האישי של העובד יציג בלחיצת כפתור כל בניין, כביש או שטח פתוח. מידע חדש מתווסף אל המערכת באופן שוטף על מנת להבטיח הצגת מידע רלוונטי ומדויק בכל רגע נתון. הקמת מערכת מידע גיאוגרפית GIS חוסכת את הצורך לשלוח לשטח מודד מוסמך או מהנדס מדידות בעבור כל משימה פשוטה של מדידת גובה, שטח או מרחק.

 

מי יכול להשתמש במערכת?

אם חשבתם עד היום שהמערכת דורשת ניסיון קודם או רקע בעבודה עם תוכנות מחשב דומות – תשמחו לגלות שהמערכת פשוטה וידידותית למשתמש. עקומת הלמידה מהירה מאוד כך שהעובדים שלכם צפויים להסתגל במהרה למערכת החדשה ולהפוך אותה לכלי יומיומי שימושי. אם נבחן מחיר הקמת מערכת GIS בהשוואה לתמונה נגלה שמדובר בהשקעה נבונה לכל הדעות. הקמת מערכת מידע גיאוגרפית מייעלת את העבודה וחוסכת לכם כסף.

 

אלו חברות וארגונים זקוקים למערכת GIS?

הקמת מערכת מידע גיאוגרפית GIS מומלצת בעבור חברות תקשורת, חברות כבלים, מערכת הביטחון, חברות שעוסקות בשיווק והפצה, משרדי ממשלה, רשויות מקומיות. אם נדרש כלי שמסוגל להציג בכל רגע נתון נתוני מרחק – הקמת מערכת מידע גיאוגרפית GIS)) נחוצה.

המערכת מייעלת עבודות של הקמת תשתיות ומאפשרת לארגונים לתת מענה מהיר, יעיל יותר ומדויק לכל לקוח. ברוב הארגונים קיימות מערכות מידע נוספות כך שסנכרון בין כל מערכות המידע הכרחי. על מנת להבטיח קבלת תמורה מלאה וניצול מרבי של המערכת חשוב להגדיר תחילה את המסגרת של המערכת ואת הקשרים המבוקשים עם שאר מערכות המידע בארגון.

 

צרו קשר ונסייע לכם בהקמת המערכת

הקמת מערכת מידע גיאוגרפית (GIS) היא צעד שדורש השקעה כך שעליו להיות חלק מתכנית ניהול רב שנתית. ההשקעה במערכת תצדיק את עצמה כאשר השימוש יהיה חכם, אפקטיבי ורב. מנהלי הארגון הם אלו שקובעים את תחומי האחריות ואת הגישה למערכת.

צרו קשר לקבלת מידע אודות הטמעת המערכת בארגון, איסוף מידע, מדידות, שימושים אפשריים וגם עלויות. אל תמהרו לקבל החלטות מבלי לשוחח עם צוות מומחה שמכיר היטב את התחום ומרכיב בעבור כל לקוח מענה מדויק. 

GIS זה ראשי תיבות של Geographic Information System ובעברית ממ"ג – מערכת מידע גיאוגרפית. מדובר במערכת המאפשרת ניתוח של מידע גיאוגרפי ועוד. היכנסו למאמר וקראו בעצמכם במה מדובר והאם יש לכם צורך בכך.

בהחלט! אנו מתמחים בהקמת מערכות מידע גיאוגרפיות בצורה מקצועית המתאימות לגורמים רבים כגון, עיריות, משרדי ממשלה, תאגידי מים וביוב, נותני שירותים ועוד. להצעת מחיר מדויקת השאירו פרטים באתר.

תוכן עניינים

שירותים נוספים שלנו

צור קשר

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

שירותים נוספים

5/5 - (34 דירוגים)

לא מצאת מה שחיפשת?
תן לנו לחזור אליך עם הצעה שווה במיוחד עוד היום!

מודד מוסמך
דילוג לתוכן